اقدامات مثبت سازمان راهداری / هزینه ۸۰۰ میلیاردی برای اصلاح جاده‌ها

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از اصلاح ۸۸۰ نقطه حادثه‌خیز تا پایان دولت خبر داد.

اقدامات مثبت سازمان راهداری / هزینه ۸۰۰ میلیاردی برای اصلاح جاده‌ها

اصلاح نقاط حادثه خیز از مهم‌ترین اقدامات برای کاهش تلفات و سوانح جاده‌ای است. بنابراین شناسایی این نقاط و رفع آنها از وظایف اصلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و وزارت راه و شهرسازی است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: تعهد ما و وزیر راه این است که تا پایان دولت، اصلاح ۸۸۰ نقطه حادثه‌خیز تمام شود.

رضا اکبری با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره اصلاح نقاط حادثه‌خیز بیان کرد: برآورد ما ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز است. از ابتدای امسال تا کنون اصلاح ۱۴۰ نقطه را تمام کرده و ۲۵۰ نقطه هم در مراحل مختلف اجرا قرار دارد و سعی ما این است که تا پایان سال این ۴۰۰ نقطه را اصلاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعهد ما و وزیر راه این است که تا پایان دولت، اصلاح ۸۸۰ نقطه حادثه‌خیز تمام شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه همواره بودجه یک عامل محدودکننده بوده است، افزود: در جلسه‌ای که در اسفند ۱۴۰۰ در دولت برگزار شد، ما ۵۰۰۰ میلیارد تومان درخواست کردیم که حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان از منابع سازمان راهداری تامین شده و بقیه به سال ۱۴۰۱ منتقل شد و این پروژه‌ها را از سال ۱۴۰۱ شروع کردیم و به‌صورت مستمر کار شناسایی و اصلاح نقاط را جلو می‌بریم.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر