بررسی هزینه های تور گردشگری مشهد؛

سفر ۳ روزه به مشهد با تور گردشگری چقدر هزینه دارد؟ + جدول

در این گزارش قیمت های جدید تور گردشگری مشهد مشخص شد.

سفر ۳ روزه به مشهد با تور گردشگری چقدر هزینه دارد؟ + جدول

شهر مشهد یکی از شهرهای پرطرفدار برای ایرانی ها برای مسافرت و گشت و گذار است. این شهر هم از لحاظ مکان های دیدنی و تفریحی که دارد مورد توجه است و هم به لحاظ زیارتی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

حرم مطهر امام رضا علیه السلام مقصد اصلی اکثر مسافران مشهد است. این مکان مقدس در نیمه شرقی شهر مشهد است و چهار خیابان اصلی نواب صفوی، طبرسی، امام رضا و شیرازی به این حرم منتهی می‌شوند.

به غیر از مقبره امام رضا (ع) در مرکز حرم، مساجد، آرامگاه‌ها، رواق‌ها، صحن‌ها، کتابخانه‌ها و موزه‌ها در اطراف آن قرار دارند. مسجد گوهرشاد و مسجد بالاسر از مهم ترین بناهای پیوست به حرم است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تور گردشگری این هفته، برای ۳ روز سفر زمینی با قطار ۶ تخته و اقامت در هتل کارن مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۲ شب اقامت مبلغ ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این در حالیست که قیمت هتل صدرا برای همین نوع سفر و ۲ شب اقامت مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۳ شب اقامت مبلغ ۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

بررسی هزینه تور مسافرتی مشهد ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

قیمت تور هوایی مشهد

هتل نوع سفر مدت اقامت قیمت / تومان
تارا / ۴ ستاره زمینی ۲ شب ۳,۵۰۰,۰۰۰
۳ شب ۴,۵۰۰,۰۰۰
هوایی ۲ شب ۶,۳۰۰,۰۰۰
۳ شب ۷,۳۰۰,۰۰۰
بین المللی قصر / ۵ ستاره زمینی ۲ شب ۴,۷۰۰,۰۰۰
۳ شب ۶,۳۰۰,۰۰۰
هوایی ۲ شب ۷,۶۰۰,۰۰۰
۳ شب ۹,۲۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر