اختصاصی «تیتر کوتاه»:

افزایش نرخ دلار به کمک پرسپولیس می آید؟!

با توجه به رای فیفا مبنی بر باز پرداخت مبلغ ۳۲۴۲۰۰ دلار توسط یورگن لوکادیا به باشگاه پرسپولیس مشخص شد این بازیکن هلندی برای هر گلی که به ثمر رسانده مبلغ زیادی دریافت کرده است!

افزایش نرخ دلار به کمک پرسپولیس می آید؟!

به گزارش تیتر کوتاه، قرارداد این بازیکن با پرسپولیس یک میلیون دلار بوده که گفته می شود در زمان ترک این تیم مبلغی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است. همان زمان محمد محمدی قائم مقام وقت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد که باشگاه به این بازیکن اضافه پرداخت هم داشته و مشخص است که عدم دریافت به موقع پول بهانه این بازیکن برای ترک پرسپولیس نبوده است!

به نظر می رسد اگر لوکادیا ۷۰۰ هزار دلار هم دریافت کرده باشد حالا با بازگرداندن ۳۲۴۲۰۰ دلار در حقیقت مبلغی در حدود ۳۷۵۸۰۰ دلار دریافت کرده که با قیمت هر دلار ۴۰ هزار تومان در آن زمان این رقم به عدد ۱۵ میلیارد تومان می رسد. در حقیقت پرسپولیس برای هر گل لوکادیا مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان هزینه کرده است! حالا با توجه به رسیدن رقم دلار به عدد ۵۰ هزار تومان ۱۶ میلیارد تومان از جریمه لوکادیا دست پرسپولیس را می گیرد. احتمالا این موضوع التیام بخش زخم پرداخت رقم زیاد به این مهاجم هلندی خواهد بود. افزایش رقم دلار اینجا به کمک پرسپولیس آمده است.

 

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر