زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اعلام شد

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه برای مشمولان اعلام شد.

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اعلام شد

 

یارانه نقدی یک نوع یارانه است که به شکل پول نقد به افراد یا خانوارها تعلق می‌گیرد. این نوع یارانه معمولاً توسط دولت‌ها یا سازمان‌های غیردولتی به افراد با درآمد کمتر یا در معرض خطر فقر ارائه می‌شود.

یارانه نقدی مرحله ۱۵۲ مربوط به مهر ۱۴۰۲ به حساب تمام سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز جمعه ۲۱ مهر قابل برداشت است.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه نقدی مرحله ۱۵۲ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز جمعه ۲۱ مهر قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جز دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

 

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • لیلا نوروزی

    سرام ما سه تا دختر و ی پسر دارم خانواده شش نفری بیمه رانندگان رد میکنیم بیمه مینی بوس روی هم دو و نیم ملیون اجاره خانه دو ملیون با هفده تومان ماهانه بجذ دوا و دکتر در دهک هفتم گذاشتن ما را دخترم هم چهار ماهی پارسیان می ره کار قراردادی اون نصفش ذا میده کرایه ماشین بعد هم چهار تومن برا خودش بخواد جم کنه وسیله بگیره،دختر بزرگم ن نمینیم جهیزیه بگیریم خاستگارش رو رد میکنه شما بگین چکار کتیم،با این یارانه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر