طرح خانه ۱۰ متری برای مجردها + فیلم

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی گفت : خانه مجردین میتواند ۱۰ هم باشد!

طرح خانه ۱۰ متری برای مجردها + فیلم

تامین مسکن برای جوانان بسیار مهم است، زیرا مسکن مناسب اساسی برای زندگی استقرار پایه‌ای در زندگی افراد است. این کمک می‌کند تا جوانان به استقلال مالی و اجتماعی نزدیک‌تر شوند.

تامین مسکن برای جوانان نه تنها به ایجاد استقلال مالی برای آن‌ها کمک می‌کند، بلکه برای توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نیز سود می‌آورد.

در این راستا خشایار باقرپور، مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی گفت : ضمن اینکه باید برای اسکان مجرد ها برنامه داشت، در فاز های بعدی مسکن اقتصادی، باید نگاهی به تامین مسکن برای مجردین چه به صورت کوتاه مدت و چه به صورت بلند مدت انداخت و به فکر چاره ای بود.

وی در پاسخ به این سوال که احتمالا این مسکن ۱۰ متری است؟ گفت : میتواند ۱۰ هم باشد!

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مریم

    موافقم
    اونهایی که مخالف هستند، بی مسکنی نکشیده اند که درد مردم را بدانند. الان جوان ها یا کسانی که به هر دلیل تنها شده اند، از پس مخارج مسکن برنمی آیند و حتی به یک اتاق ۵ متری هم راضی هستند.

  • علی

    داستان اینه که هنوز اینا امیدوارن از قبل نیاز مردن بازار مسکن براشون عایدی داشته باشه زمینهای احتکار شده رو بدن به مردم مشکل مسکن حل میشه این همه بیابون اطراف تهران هست چرا همه رو با این تراکم بالا کنار هم در تهران نگه میدارند این بزرگترین خیانت به مردم ایران هست اگر تهران زلزله 7 ریشتری بیاد 15 میلون نفر میمیرن این یعنی 17% جمعیت ایران #نه به آپارتمان

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر