احتکار این کارخانه خودرو‌سازی در مشهد لو رفت

سیدمرتضی مدنی گفت : از ۱۰ هزار خودروی موجود چهار هزار خودرو هایما، پژو پارس و آرسیون بدون پلاک در این مجموعه وجود دارد که به ظن احتکار پرونده تخلف برای این شرکت تشکیل شد.

احتکار این کارخانه خودرو‌سازی در مشهد لو رفت

احتکار، جرمی است که منجر به اختلال در نظم اقتصادی و آسیب به جوامع می‌شود. در نظام حقوقی ما، تعیین مجازات برای احتکار انجام شده و با محتکران برخورد می‌شود. این عمل باعث کمبود کالاهای اساسی و افزایش قیمت‌ها می‌شود، در سال‌های اخیر به دلیل تحریم اقتصادی، میزان احتکار در کشور ما افزایش چشمگیری داشته ‌است. به‌ طوری که مردم در هر بازه زمانی، شاهد کاهش و احتکار بعضی از کالاهای اساسی مورد نیاز خود بوده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از تشکیل پرونده تخلف برای احتکار چهار هزار خودرو هایما و پژو پارس در پارکینگ ایران خودرو ی مشهد خبر داد.

به‌ گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی روز جمعه اظهار داشت: با توجه به تأکید رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره رسیدگی ویژه به بازار خودرو و به‌ منظور برخورد با محتکران و متخلفان، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی عصر دوشنبه از شرکت ایران خودروی مشهد بازدید کرد.

وی افزود: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی در پارکینگ بینالود مشخص شد از ۱۰ هزار خودروی موجود چهار هزار خودرو هایما، پژو پارس و آرسیون بدون پلاک در این مجموعه وجود دارد که به ظن احتکار پرونده تخلف برای این شرکت تشکیل شد.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مصطفی

    4 ماه پیش خودرو گران کردند110 میلیون تومان بی انصافا لا اقل برای تعهد های قبلی گران نکنید ما یک سال تو نوبتیم از 5 ماه پیش تا الان نرخ ارز که تغییر نکره امسالم که گفتید سال کاهش تورم دقیقا باید اسمش گذاشت سال افزایش تورم.یک سال منتظر فاکتوریم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر