بودجه لازم برای اجاره خانه در بهارستان تهران + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره واحدهای ۶۰ تا ۱۰۷ متری در بهارستان خواهیم‌ پرداخت.

بودجه لازم برای اجاره خانه در بهارستان تهران + جدول قیمت

اگر قصد اجاره یک آپارتمان سه خوابه در بهارستان را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک واحد ۶۰ تا ۱۰۷ متری در مناطق مختلف بهارستان و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

اگر قصد اجاره یک واحد در بهارستان را دارید یک آپارتمان ۶۰ متری که سال ۸۶ ساخته شده است و آسانسور و انباری نیز دارد با رهن کامل ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد بزرگتر هستید می‌توانید یک خانه دو خوابه ۱۰۷ متری در بهارستان که آسانسور، پارکینگ، انباری دارد را با رهن ۳۰۰میلیون تومان و اجاره ۱۸میلیونی در بهارستان کرایه کنید.

اگر کمتر از ۳۰۰میلیون دارید نگران نباشید باز یک واحد دیگری که دوخوابه است را با رهن ۲۰۰میلیون و اجاره ۱۰ میلیونی در بهارستان برای اجاره آگهی شده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره در بهارستان به‌دست خواهید آورد.

مسکن-بهارستان

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در بهارستان برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر