هزینه اجاره خانه نقلی در تبریز + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره واحدهای زیر ۶۵ متری ۱ خوابه در محدوده تبریز خواهیم‌ پرداخت.

هزینه اجاره خانه نقلی در تبریز + جدول قیمت

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی زیر ۶۵ متری در تبریز را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد ۴۲تا ۶۰متری در مناطق مختلف تبریز و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

 برای اجاره یک خانه نقلی ۱ خوابه در تبریز حداقل ۱۰۰میلیون تومان باید پول رهن داشته باشید با این پول رهن و اجاره ۴ میلیون تومانی می‌توان در تبریز یک خانه نقلی ۵۳متری اجاره کرد.

همچنین اگر خانه کمتر از ۱۰۰ میلیونی مد نظر دارید می‌توانید در تبریز یک خانه نقلی ۵۰متری که بدون اتاق خواب است را با رهن ۷۰ میلیون تومان و مبلغ اجاره ۷ میلیون تومان کرایه کنید.

اگر قصد رهن کامل یک خانه نقلی کوچک یک خوابه در تبریز را دارید یک واحد ۶۰ متری با مبلغ ۱۵۰میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اگر قصد اجاره خانه نقلی در تبریز را دارید یک واحد نقلی ۵۵متری تک خوابه طبقه اول نورگیری عالی تمیز در بهترین منطقه مرکز شهر ۱۷شهریور کوچه ارک نزدیک به تمامی مراکز بهداشتی درمانی دانشگاهی برای اجاره آگهی شده است.

اگر خانه ۴۲ متری نقلی در تبریز را مد نظر دارید یک واحد ۴۲متری تک خواب واقع در کوچه باغ بر خیابان طالار با رهن ۱۲۰ میلیون و اجاره ۲ میلیونی در تبریز امکان‌پذیر است.

واحد دیگری در محل یاغچیان با متراژ ۵۷ متر تک خوابه در حالی که ۱۲سال از ساخت آن گذشته باشد و جنوبی و کف موکت و دیوار گچ کاری با رهن ۵۰ میلیون و اجاره ۲.۵ میلیون برای اجاره آگهی شده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت مسکن در تبریز به‌دست خواهید آورد.

خانه-تبریز

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تبریز برای اجاره گذاشته شده‌‍اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر