جنتی: به دوره اِشکنه برگشته‌اند و می‌گویند گرانی را تحمل کنید

عضو حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: رسانه باید در اصل زیرنظر سه قوه باشد. من در یک دوره سه ساله ای نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت صداوسیما بودم، ولی هیچ وقت نمی توانستم تاثیرگذار باشم.

جنتی: به دوره اِشکنه برگشته‌اند و می‌گویند گرانی را تحمل کنید

علی جنتی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خیلی از کارهایی که در دولت آقای روحانی و دولت تدبیر و امید حرام بود الان حلال شده است. رسانه ملی خودمان را نگاه کنید در دولت تدبیر و امید اصلا اپوزیسیون دولت روحانی بود، برنامه ۸:۳۰ را که هر شب نگاه می کردید و سایر برنامه های تولیدی عموما در جهت تخریب دولت بود. مشکل آقای روحانی و دولت وی این بود که رسانه نداشت. یک رسانه ملی در اختیارش نبود.

 عضو حزب اعتدال و توسعه  تاکید کرد: رسانه باید در اصل زیرنظر سه قوه باشد. من در یک دوره سه ساله ای نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت صداوسیما بودم، ولی هیچ وقت نمی توانستم تاثیرگذار باشم.

وی تاکید کرد: روزنامه ها را ببینید، منظور روزنامه های یک طرف نیست. هر دوطرف معمولا همینطورند که اگر یک جریانی را قبول داشته باشند، هرکار منفی هم بکند یا چشم پوشی می کنند یا سعی می کنند به هرحال کارهای مثبت کوچک را بزرگ کنند و اگر که با آن مخالف باشند، هر اقدام مثبتی که انجام می دهد سعی می کنند این اقدام را به نوعی از کنارش عبور کنند یا تخریب کنند.

جنتی افزود: یا ائمه جمعه و امامان جمعه ما در شهرهای بزرگ چه رویکردی دارند؟ در دوره آقای روحانی که تورم و گرانی بود همه صدایشان بلند بود که چرا تورم این مقدار است، چرا برخورد نمی کنید، چرا برنامه ریزی نمی کنید؟ آن زمان حتی رسما اعلام می کردند که تحریم ها خیلی نقشی در این مشکلات ما ندارد و عمده مشکلات ضعف مدیریت و ناکارآمدی است. ولی امروز ببینید که ائمه جمعه چگونه برخورد می کنند. می گویند برای ما مهم اسلام است مهم انقلاب است حالا اگر گرانی است باید تحمل کنیم.

او همچنین گفت: امام جمعه مشهد در یک دوره ای هم می گفت که حالا گرانی هست خب اشکنه بخورید. الان دوباره به همان اشکنه برگشتند. ولی اگر دولتی مورد قبولشان نباشد هر مسئله کوچکی را بزرگ می کنند. شما یادتان است که در یک مرحله ای یک عده از روحانیون از قم پیاده به سمت تهران آمده بودند تا به برخی از سیاست های دولت روحانی اعتراض کنند. الان آن پیاده روها کجا هستند تا ۱۴۰ کیلومتر پیاده به سمت تهران بیایند؟ این برخورد دوگانه از مشکلات اساسی کشور ماست. متاسفانه ما داریم بدون عدالت و انصاف و واقع بینی با مسائل برخورد می کنیم و همدیگر را تخریب می کنیم. نتیجه اش صدمه دیدن کل کشور، نظام و مردم است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • احمد پرویزی

    با سلام اقای جنتی خجالت نمی کشید این طور صحبت و مقایسه می کنید. مردم دارن تلاش دولت را برای جبران و آوربرداری از خرابی های 8ساله شما بردارد.حداقل شاخص های اقتصادی داخل را قبول ندارید بروید به شاخص های اقتصادی نهادهای بین المللی نگاه بیندازید. واقعا شما این دوران را با دوران خودتان که فقط پشت تریبون حرف می زدی و هیچ تلاشی نمی کردید و همه چیز را به دم برجام و امثالهم بسته بودید مقایسه می کنید؟! آقا مردم فهم و شعور دارند.

    • ناشناس

      حرف حق زده بنده خدا.مردم همه چیز رو دارن میبینند و میفهمند.فقر مطلق در جامعه حاکمه شما چی میگی.کجا زندگی میکنی

  • محمد

    والا الان از گرونی از بین داریم میریماقای پرویزی اون فهم وشعور هم ازش دم میزنی جایی کاربرد نداره

  • رضا

    پرویزی از گوشت بالای ۵۰۰ تخم مرغ۱۰۰ مرغ بالای ۷۰ چه خبر تو هم داستان میبافی برای خودت

  • علی

    روز و شب ما ۸ سال تمام شد به برجام بی فرجام- همش تحقیر و التماس
    همه تعهدات را انجام دادید دریغ از یک تعهد انجام شده از طرف مقابل
    شما راحت طلب ویران کردید ایرانو الان داری مفت مفت صحبت میکنی
    خدا لعنت کنه کسی که خیانت کرد به ایران به شهدا به ملت
    شما یه عده ترسو هستید که فکر آمریکایی دارید و بدون که همین قوم آمریکایی به توی نادان هم رحم نخواهن کرد و فقط ذلتت را تحت هر شرایطی میخوان مستر

    • ناشناس

      خنده بر هر درد بی درمان دواست

  • ناشناس

    مگه پدر خود شما مگه نگفته بود چه اشکالی دارد انسان در روز فقط یک وعده غذا بخورد

  • ایرانیان

    یه سری گوه خوره نظام فاسد و دولت بی لیاقت دارند گندکاری این دولت رو ماستمالی می کنند همه دوره ها افتضاح بوده و این دوره افتضاح تر جنابان گوه خور و ماستمال . بمال خوب میمالی احمد احمق ....

  • عزالدین

    درود براون شیر پاکی که خوردی مرد وجدان وانصاف داشته باشه همه چی دغره

  • ناشناس

    حرف حساب زده،

  • محسن

    خدا روحانی و خاتمی و تو رو وظربف و بقیه دار دسته های اینارو لعنت کنه

  • ترابیان

    مملکت چوب همین افساد طلبان بی شرف را می خوره تنها چیزی که براشون‌مهم‌نیست رفاه مردمه به هر قیمتی شده می خواهند به قدرت بر گردند به بهانه آزادی برای رای آوردن با عفت و پاکدامنی زنان و دختران این کشور بازی کردند جامعه مثل خونه می ماند که بین پدر و مادر دو صدایی برای تربیت بچه وجود داشته باشد

  • ناشناس

    خودتونم اشکنه بخورین فقط مردم بخورن اخوندا فقط گوشت میخورن شکم گنده شدن

  • عزالدین

    جناب پرویز عزیز زمان روحانی با وجود فشار حداکثر وکرونا گوشت نودتومن بود مرغ ۱۹هزار روغن وبقیه بماند از کدام عملکرد دولت دفاع میکنید نباید اون عملکرد توسفره مردم دیده بشه التماس تفکر

  • ناشناس

    شما و اون ها نداره، همتون یکی هست، یکی با ظاهری کمی منطقی تر

  • ناشناس

    راست میگه اگه بجای چلوکباب دزدی همون اشکنه حضرت آیت ... ساده زیست را می خورد الان جفتک چار طاق نمیانداخت.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر