nav هر سهم در این شرکت به حدود ۹۰۰ تومان می‌رسد

بهای تمام شده املاک شرکت سرمایه‌گذاری شهرآتیه حدود ۲،۴۰۰ میلیارد تومان و ارزش افزوده املاک آن شرکت در حدود ۶،۴۰۰ میلیارد تومان است. همچنین خالص ارزش دارایی های شرکت شهر آتیه در حدود ۹ هزار میلیارد تومان است که nav هر سهم در حدود ۹۰۰ تومان به ازای هر سهم است.

nav هر سهم در این شرکت به حدود ۹۰۰ تومان می‌رسد

محمد علیمرادی، مدیر سرمایه گذاری گروه مالی شهر با اشاره به وضعیت پرتفوی بورسی و غیربورسی این شرکت گفت: ارزش افزوده پرتفوی غیربورسی شرکت بر اساس گزارش های کارشناسی بروز شده در حدود ۹۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود. بر همین اساس خالص ارزش دارایی‌های شرکت گروه مالی شهر در حدود ۱۵.۵ همت و NAV به ازای هر سهم معادل ۴۷۰ تومان برآورد می‌شود. لذا در حال حاضر هر سهم در قیمتهای کمتر از ۴۵ درصد ان ای وی در حال معامله است.

علیمرادی افزود: باتوجه به سیاست‌ها و استراتژی‌های گروه در بهینه‌سازی پرتفوی غیربورسی شرکت و تغییرات با اهمیت در ارزش برخی از زیرمجموعه‌های مهم گروه مالی شهر از جمله شرکت آب و برق کیش و شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه و افزایش سودآوری شرکت‌های‌ زیر مجموعه، ان ای وی هر سهم از عدد ۳۷۰ تومان در گزارش کارشناسی‌ به ۴۷۰ تومان به ازای هر سهم افزایش یافته است که با اقدامات صورت گرفته آثار آن تا پایان سال جاری در صورتهای مالی شرکت متبلور خواهد شد.

از جمله برنامه های شرکت می توان به ارزشگذاری و فروش سهام شرکت نیروگاه آب و برق کیش اشاره کرد که مقدمات آن صورت گرفته و انجام این مهم تاثیر بسزایی در رشد سود شرکت خواهد داشت.

همچنین بهای تمام شده املاک شرکت سرمایه‌گذاری شهرآتیه حدود ۲،۴۰۰ میلیارد تومان و ارزش افزوده املاک آن شرکت در حدود ۶،۴۰۰ میلیارد تومان می باشد. همچنین خالص ارزش داراییهای شرکت شهر آتیه در حدود ۹ هزار میلیارد تومان است که nav هر سهم در حدود ۹۰۰ تومان به ازای هر سهم است.

مدیر سرمایه‌گذاری گروه مالی شهر با اشاره به روند رو به رشد سودآوری و عملکرد تامین سرمایه تمدن و این موضوع که ۳۰ درصد شرکت تامین سرمایه تمدن متعلق به گروه مالی شهر می باشد، گفت: عملکرد تامین سرمایه تمدن در شش ماهه نخست سال مالی حاکی از آن است که سود خالص شرکت در سال جاری حداقل ۳۰ درصد بالاتر از رقم های پیش بینی شده قبلی باشد.

بنابراین انتظار می رود سود سال جاری شرکت از محل سود شرکتهای تابعه فراتر از پیش بینی های بودجه باشد.

در پایان مدیر سرمایه‌گذاری گروه مالی شهر اشاره به عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در فرابورس گفت: اقدامات لازم به منظور عرضه سهام شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه در فرابورس در حال انجام می‌باشد و در آینده نزدیک شاهد عرضه سهام این شرکت در بازار مزبور خواهیم بود.

منبع: بورس 24
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر