دریافت وام ازدواج و فرزندآوری آسان شد

عضو هیات مدیره بانک مسکن بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۱۰ هزار نفر از متقاضیانی که در صف انتظار دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج قرار دارند، تعیین شعبه شده‌اند.

دریافت وام ازدواج و فرزندآوری آسان شد

از بانک مسکن، «سید محسن فاضلیان» عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این بانک گفت: از تعداد ۲۴ هزار و ۷۴۹ متقاضی برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک مسکن تعداد ۹ هزار و ۵۳۰ متقاضی تعیین شعبه شده و این افراد به شعبه مورد نظر معرفی شده‌اند.

وی افزود: روند ارایه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک مسکن با شتاب بسیار مناسبی در جریان است و از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷ هزار و ۵۳۶ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۱۵ هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال به زوج‌های متقاضی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: با این شرایط تا نیمه مردادماه سال جاری قریب به ۸۰ درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج که در بانک مسکن تعیین شعبه شده‌اند، این تسهیلات را دریافت کرده‌اند و این موضوع به خوبی نشان دهنده اهتمام بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات حمایتی از جوانان و خانواده‌ها در راستای اهداف دولت محترم است.

وی تصریح کرد: تسهیل پرداخت تسهیلات حمایتی مربوط به ازدواج و فرزندآوری از جمله اقداماتی است که در بانک مسکن صورت گرفته تا متقاضیان در مدت زمان کمتری بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر