با این شغل در خانه بشینید و پول پارو کنید + آموزش صفر تا ۱۰۰

پیش از اینکه بخواهید وارد صرافیهای معتبر جهان مانند کوینکس شوید، باید مفاهیم اولیه بلاکچین را بشناسید. اگر اصول این بازار را ندانید در آن موفق نخواهید بود و محکوم به شکست هستید. پس در این مقاله همراه ما باشید تا مفصل درباره صفر تا صد این بازار برای شما صحبت کنیم. با ما باشید.

با این شغل در خانه بشینید و پول پارو کنید + آموزش صفر تا ۱۰۰

ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی مفهومی است که پیش از تولد نخستین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین وجود داشته است. یعنی سال‌ها پیش از بیت کوین افرادی بودند که ایده چنین پولی را با ویژگیهای خاص خودش در سر میپروراندند.

ارز دیجیتال یک دارایی دیجیتالی است که ارزشش به کاربران آن وابسته است. پول یک قرارداد رسمی بزرگ است که بین انسانها بسته شده و نهادهای بزرگ مالی وظیفه اجرای آن را دارند.

ارزش دارایی دیجیتالی نیز به کاربران آن و میزان مقبولیتش وابسته است. بعضی از ارزهای دیجیتال به دلیل محدودیت در عرضه یک دارایی ضد تورمی است و در گذر زمان ارزشش بیشتر می‌شود. امروز در بازار ارز های دیجیتال مختلفی را شاهد هستیم و تعداد آن نیز بسیار زیاد شده است.

بازار ارز دیجیتال بر چه اساسی کار می‌کند؟

زمانی که بیت کوین متولد شد بازاری به شکل امروز خودش وجود نداشت. درواقع بیت کوین در فرومها و شبکه‌های اجتماعی معامله میشد!

رفته رفته صرافیهای مختلفی پدید آمدند و سعی کردند که شرایط را بهبود ببخشند. صرافیهای اولیه تنها بیت کوین معامله میکردند چون ارز دیگری وجود نداشت.

کاربران میتوانستند با مراجعه به این صرافیهای اینترنتی برای خودشان بیت کوین بخرند. با ظهور ارز دیجیتالهای جدید این صرافیهای دامنه فروش خود را گسترده تر کردند و ارزهای جدید را نیز به لیست فروش خود راه دادند. در کمتر از ۵ سال این مجموعه به یک بازار فعال تبدیل شد.

بازاری که تمام پایه‌های بازار سنتی را در اختیار دارد و در بسیاری از موارد همانند آن عمل می‌کند. بازار ارز دیجیتال نیز بهعنوان یک بازار مالی رفتارهایی مشابه سایر بازارهای مالی اما با ویژگیهای خاص خود دارد.

چگونه میتوان از این بازار درآمد کسب کرد؟

امروز صرافیهای ارز دیجیتال پیشرفت زیادی کرده‌اند و دیگر تنها یک مرکز خرید و فروش کریپتو نیستند. آنها قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهند قابلیت هایی که آنان را به یک کارگزاری تبدیل می‌کند.

بازار ارز دیجیتال ذاتا توانایی این را دارد که شما از آن کسب درآمد کنید. چراکه دارایی‌های این بازار مانند دیگر بازارهای مالی تحت تاثیر نوسانات مختلف قرار میگیرد و میتوان از طریق این نوسانات سود به‌دست آورد.

برای این کار شما باید ابتدا یک بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنید. انتخاب یک صرافی نخستین قدم شما خواهد بود. پس از آن میتوان با استفاده از استراتژیهای معاملاتی و دقت به نوسانات از بازار کسب درآمد کرد.

چگونه در شروع کار بهترین صرافی را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم انتخاب بستر یک گام مهم برای شروع سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال است. شما به عنوان یک تریدر تازه کار باید حساسیت زیادی روی این موضوع داشته باشید و آن را جدی بگیرید.

انتخاب صرافی برای نخستین بار شاید برای شما کمی ترسناک به نظر برسد. به این خاطر که تعداد صرافیهای فعال موجود در بازار زیاد است و برای شروع کار نمیدانیم که باید به کدام یک اعتماد کنیم. یک نکته دیگر اینکه بیشتر صرافیها رابط کاربری پیچیدهای دارند و کار با آنها سخت است.

خصوصا اگر تازه کار باشید این مسئله برای شما عذاب آور خواهد بود. پس باید صرافیای را انتخاب کنید که رابط کاربری ساده‌ای دارد و میتوان به راحتی در آن معامله کرد.

معرفی بهترین صرافی برای تازه کارها

با تمامی توصیفاتی که گفتیم بهترین صرافی برای شروع کار کوینکس است. این صرافی معتبر بستری مناسب برای معاملات به شکل روزانه بوده و کاربران زیادی نیز درحال‌حاضر از آن درحال استفاده هستند.

کوینکس سال‌هاست که در این حوزه فعالیت دارد و سرمایه‌گذاران قدیمی این صرافی را به خوبی میشناسند. اگر میخواهید اطلاعات بیشتر و دقیقتری درباره این صرافی بهدست بیاورید، درباره کوینکس برای شماست تا از طریق این لینک اطلاعات خود را تکمیل کنید.

چگونه اطلاعات پایه درباره دنیای رمزارز و بلاکچین را بهدست بیاوریم؟

اگر درباره جهان بلاکچین و ارز دیجیتال اطلاعات بسیار محدودی دارید اصلا نگران نباشید. راه‌حل مورد نظر شما در دست ماست.

چندی پیش یکی از رسانه‌ها یک همایش با موضوع آشنایی با بازارهای سرمایه و تامین منابع مالی برگزار کرد که لینک ویدیو آن را در پایان پاراگراف در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در این همایش از مفاهیم پایه‌ای این بازار و دنیای بلاکچین حرف زده شد و بهترین منبع آموزشی برای شماست تا از طریق آن اطلاعات خود را تکمیل کنید.

به درخواستهای مکرر این رسانه صرافی کوینکس نیز اسپانسری این همایش را برعهده گرفت تا تریدرهای تازه کار با پلتفرم محبوب CoinEx برای شروع کار خود آشنا شوند. برای تماشای ویدیوی آموزشی همایش لینک در اختیار شماست.

پس از آموزش چه کنیم؟

بعد از اینکه مقدمات کار را یاد گرفتید باید شروع کنید و در صرافی کوینکس یک حساب بسازید. پس از آن نیز نیاز دارید تا درباره کوینکس یاد بگیرید و با قسمتهای مختلف آن آشنا شوید.

این کار نیز بسیار ساده و راحت است. کافی است در گوگل عبارت “آموزش کوینکس” را جستوجو کنید تا ببینید چقدر مطالب آموزشی برای شما لیست می‌شود. همین منابع برای شروع کار کافی است.

اگر باز هم برای شما در این باره سوالی بهوجود آمد، شبکه‌های اجتماعی کوینکس در اختیار شماست تا پاسخ سوال خود را از طریق این کانالهای ارتباطی بیابید.

جمع بندی

کوینکس یک بستر عالی برای شروع ترید شماست. شما به عنوان یک تریدر تازه کار ابتدا باید مفاهیم جهان بلاکچین را فرا بگیرید. راه فراگیری این مفاهیم را نیز در این مقاله به شما توضیح دادیم.

جهان ارز دیجیتال و بلاکچین یک جهان گسترده بوده و اطلاعات زیادی را در خود جای داده است. شما می‌توانید با تسلط بر این اطلاعات از این جهان درآمد کسب کنید و تریدری موفق باشید.

در این مسیر کوینکس نیز راه را با امکانات به روز، رابط کاربری ساده و آموزشهای متنوع برای شما ساده خواهد کرد. ممنونیم که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    آدرس چند تا پارو فروشی رو هم بذار برادر

  • ناشناس

    ما فعلا در دزد خونه ی بورس ایران داریم پول پارو می کنیم. از اینجا خسته شدیم یه لودر می خریم در دزدخونه جدید پول دَموَز کنیم.

  • ناشناس

    اصول معاملات همه اینها مثل بورس و ارز و طلا و غیره است فقط کریپتوکارنسی از همه بی صاحب تر و بی قاعده تر است

  • هومن

    بدترین صرافی که تابحال داخلش معامله کردم کوینکس است رابط کاربری بسیار ضعیف و مملو از باگ است
    توصیه میکنم اصلا سمتش نروید.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر