تصمیم جدید دولت برای قیمت نان

سخنگوی دولت گفت: نگاه ما این است که نرخ نان در سطح ملی تغییر نیابد و شیوه توزیع آرد و تخلفات این حوزه اصلاح شود.

تصمیم جدید دولت برای قیمت نان

علی بهادری جهرمی در سخنانی با اشاره به طرح موضوع افزایش نرخ نان، اظهار کرد: در حوزه نان نگاه دولت این بوده است که نرخ نان در سطح ملی تغییر نیابد و شیوه توزیع آرد و تخلفات این حوزه اصلاح شود.

وی یادآور شد: رسانه‌ها می‌توانند از مراکز فروش نان دولتی (غیر آزادپزها) در مناطق مختلف مصاحبه بگیرند که نرخ نان دولتی در سطح کشور چقدر بوده و الان چقدر است؛ قیمت‌ها به نحوی متناسب شده است که در استانهای همجوار اختلاف نرخ فاحش نباشد.

سخنگوی دولت ادامه داد: یعنی صرفا در برخی مناطق، قیمت‌ها با توجه به متوسط نرخ آن منطقه متناسب‌سازی شده است؛ مثلا در برخی شهرها با شهر مجاور، اختلاف نرخ نان زیاد بود که منجر به فساد یا جابه‌جایی آرد می‌شد که مقامات محلی این توازن‌ها را صرفا در سطح محلی و با حفظ همان سقف نرخ متوسط گذشته در سطح کشور برقرار می‌کنند.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    بابا نان داد
    بابا شرمنده بچه هاش شد
    بابا اب داد
    بابا از پس هزینه های زندگی بر نیامد

  • بازنشسته

    وقتی کارای بزرگ میوفته دست آدمای کوچک و کارای کوچک میوفته دست آدمای بزرگ سرنوشت کشور ازاین بدتر هم میشه

  • عبدالعلی گل بابا نژاد

    خدا این مملکت صاحب مدارک یک عده آدم از تو بی خبر وبی تجربه دروغگو زبون باز ذهن چاک دارن جان ومال وتمام ارزش های انسانی مارا به تاراج برده ولی به نام ودستور تو ای خدا عذابت بر سر مقصر اصلی بدبختی این ملت ایران نازل بفرما ید آمین آمین

  • رضا

    خدا لعنتتون کنه بخدا بخدا دیگه مردم توان خرید ندارن یا حسیننننننننننننننننننننننن بسه فشاربسه والا نمیدونم بکدام دینید بیاد یک روز با حقوق مردم زندگی کنید بفهمید خدایا بسه زعجر

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر