این افراد به کل از پرداخت مالیات معاف هستند

مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب و کالاهای فرهنگی از پرداخت مالیات خبر داد.

این افراد به کل از پرداخت مالیات معاف هستند

محسن گرجی در گفت‌وگوی تلویزیونی با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه عفاف و حجاب برای حمایت از صنعت پوشاک و مد و لباس گفت: اگر تولیدکننده‌ای لباس‌های بی‌حجاب تولید و فروشنده آن را به فروش برساند، با آنها برخورد و جریمه می‌شوند.

گرجی بیان کرد: چارچوب لباس‌هایی که در حوزه فرهنگی ما قرار دارند تعیین شده و شاخص‌هایی برای آنها مشخص شده است. در بحث تولید و نظارت بر مشخصات لباس‌ها وزارت صمت مسئول است.

وی افزود: نظارت عرفی و قیمتی بر فروشندگان با گشت‌های مشترکی از وزارت صمت اصناف و تعزیرات است. تولیدکننده پوشاک فرهنگی به کل از پرداخت مالیات معاف است.

گرجی با بیان اینکه باید ذائقه‌سازی رعایت حجاب در همه لایه‌های جامعه رسوخ کند افزود: تمام دستگاه‌ها وظایفی دارند که باید به آن وظایف عمل کنند. یکی از این ارگان‌ها، صدا و سیما است و بهتر است به جای اینکه از سایر دستگاه‌ها مطالبه گری کند، یکبار هم خودش مهمان این برنامه شود و توضیح دهد برای ترویج حجاب چه اقداماتی انجام داده است.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    کوشش بی ثمر می کنید حتی اگر با حجاب ها رو هم از مالیات معاف کنید داستان دوباره همینه که می بینید . بهترین راه اینه که سر عقل بیاید و کاری که پیغمبر هم نکرده به زور اسنجام ندید چون تجریه نشون داده نتیجه عکس می گیرین

  • ناشناس

    دیگه الان یه عده از خانوم ها با بلوز شلوار یا کت شلوار که بنظرم بیشتر برای مجالس زنانه مناسب هست میان بیرون. اینو باید سالها پیش انجام می‌دادید.

  • ناشناس

    مردم از فشار اقتصادی دران له و همسطح آسفالت میشن شما دنبال دروغپردازی هستید همتون بچه هاتون آمریکا و انگلیس و کانادا حال میکنن اسلامتان برای ماست

  • سعید

    گیرم انها معاف شوند بفرمایید مغازه دار چقدر فروش خواهد داشت چقدر مشتری خواهد داشت گیر کار تولید نیست گیر کار ذایقه مردم هست هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک شما نمکتان گندیده مردم قبولتان ندارند هیچ چیز شما را شمها مسلمان نیستید یهودی متعصب هستید انها هم در مورد حجاب تعصب دارند ولی ربا خوار هستند اما وظایف مملکت داری را انجام می دهند شماها همان را هم گردن نمی گیرید یعنی از یهودی هم بدتر هستید

  • ایرانی

    البته آنچه که در این حاکمیت مورد قبول اکثریت هست این است که هرکه از عمامه استفاده می کند هرگز مالیات و عوارض و هزینه های شهروندی و غیره و غیره شامل حالش نمی شود و هرچه هدیه و پاداش و پول و مال و غیره و غیره متعلق به او بوده ضمن اینکه هر عملی برخلاف دیگران انجام دهد مشمول جریمه و پیگیری نبوده و در کل تمام عوامل نظامی و انتظامی کشور موظف به حمایت از وی و طرفدارانش به هر قیمتی هست ...

  • ناشناس

    فکر میکنید همه چیز رو با پول میشه حل کرد

  • ناشناس

    طرف مگه مغز خر خورده چیزی تولید کنه که خریدار نداره

  • علیرضا صمدی

    دارای شلوار من کاسیو کنده من چه کنم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر