مظنه قیمت خانه در یافت آباد +جدول

یافت آباد یکی از محله‌های قدیمی در جنوب غربی تهران است که می‌توان در آن آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب برای خرید پیدا کرد. اما سقف و کف قیمت خانه در این محله چقدر است؟

مظنه قیمت خانه در یافت آباد +جدول

محله یافت آباد که در منطقه ۱۸ شهرداری تهران و در جنوب غربی این شهر قرار گرفته است، از شمال به ۴۵متری زرند، از غرب به محله تولید دارو، از شرق به محله‌های آذری و امام‌زاده حسن و از جنوب به محله وصفنارد متصل می‌شود.

با توجه به بافت‌ قدیمی یافت‌آباد و وجود ملک‌هایی با سند اوقافی این محله دارای قیمت کمتری نسبت به محله‌های همجوار است و همین موضوع باعث شده که اقشار گوناگون جامعه در این منطقه سکونت داشته باشند.

حالا متقاضیان مسکن در یافت‌آباد برای خرید مسکن در این محله باید چه حدود قیمتی را در نظر بگیرند؟

قیمت-آپارتمان-در-یافت_آباد-1-1

قیمت مسکن در محله یافت آباد چقدر است؟

ساکنان این منطقه می‌گویند شهرک، امام حسین، امام خمینی، نمونه و مدرسان از مناطقی در این منطقه هستند که نسبت به باقی نواحی از متوسط قیمت بیشتری برخوردارند.

همچنین مشاوران املاک می‌گویند خریداران باید برای خرید یک آپارتمان قولنامه‌ای، حداقل متری ۲۰ میلیون تومان و حداکثر ۳۵ میلیون تومان هزینه کنند. همچنین در این محل باید کف قیمتی متری ۳۵ میلیون تومان و سقف قیمتی متری ۶۰ میلیون تومان را در نظر بگیرند.

دسترسی محله یافت آباد

نزدیکی یافت آباد به بزرگراه‌های آیت‌الله سعیدی و شهید چراغی باعث سهولت در دسترسی این محله شده است. یافت آباد ایستگاه متروی اختصاصی ندارد و برای رفت و آمد به این محدوده می‌توان از متروی عبدل آباد و ایستگاه مترو آزادگان استفاده کرد.

گفتنی است ابتدا محله یافت آباد از توابع شهر ری بوده و غار و فشاپویه نامیده می‌شد که خود به دو قسمت غار غربی و شرقی تقسیم می‌شد؛ یافت‌آباد کنونی به‌طور نسبی همان غار غربی محسوب می‌شود.

علاوه بر این پیش از انقلاب تأسیس کارخانه شیر پاستوریزه در در این محله باعث رونق آن شده بود، اما اکنون چند سال است که یافت‌آباد به یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش مبلمان و تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر