شهرجدیداندیشه مکانی مناسب برای خرید ملک+جدول قیمت

یک واسطه‌گر ملکی در شهر جدید اندیشه می‌گوید:به طور میانگین، واحد ۵۰ متری که سال گذشته یک میلیارد تومان به فروش می‌رسید هم‌اکنون با ۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

شهرجدیداندیشه مکانی مناسب برای خرید ملک+جدول قیمت

 شهر جدید اندیشه از توابع استان تهران است که در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد و در ۳۰ کیلومتری غرب تهران، ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج و سه کیلومتری شمال غرب شهریار واقع شده و دارای ۶ فاز است.
یک واسطه‌گر ملکی در رابطه با آخرین وضعیت معاملات مسکن در این شهر به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون قیمت مسکن حدودا دو برابر شده  و به طور میانگین، واحد ۵۰ متری که سال گذشته یک میلیارد تومان به فروش می‌رسید هم‌اکنون با ۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

بنا به پیش‌بینی وی تا شش ماه آینده، با توجه به اینکه هم‌اکنون قیمت‌ها در شیب ملایمی قرار گرفته، اگر خریداران خانه تسهیلات مسکن را دریافت کنند، به بازار مسکن شوک وارد می‌شود و اگر این اتفاق نیفتد بازار معاملات همچنان در  رکود قرار خواهد داشت.

در این شهر، واحدی با ۵۵ مترمربع مساحت و ۶ سال ساخت، یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان و واحدی با ۶۰ مترمربع زیربنا و ۸ سال ساخت، یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای فروش واحدی با ۱۰۷ مترمربع زیربنا و دارای ۱۷ سال عمر بنا، ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و آپارتمانی با ۱۳۰ مترمربع مساحت و یک سال ساخت، ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تعیین شده است.

یک واحد ۱۶۵ متری و نوساز، به قیمت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۱۰۲ مترمربع و ۶ سال عمربنا، ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مسکن

انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر