اجاره خانه سمت دماوند چند؟

یک مشاور املاک در دماوند می‌گوید: در تیرماه نسبت به خردادماه، با کاهش رهن و اجاره روبه‌رو‌ بودیم چراکه برای ملک‌هایی که رهن و اجاره بالایی داشتند متقاضی کم بود و موجران مقداری عقب‌نشینی کردند.

اجاره خانه سمت دماوند چند؟

شهر دماوند مرکز شهرستان دماوند است و در استان تهران واقع شده و در محدوده شهرستان‌های فیروزکوه، آمل، ورامین و گرمسار قرار دارد.یک واسطه‌گر ملکی در این شهر در رابطه با آخرین وضعیت رهن و اجاره‌بها به اکوایران می‌گوید: رهن و اجاره خانه در این شهر افزایش یافته و اکثر مستاجران نیز قرارداد خود را تمدید کرده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: البته در ماه تیر نسبت به ماه گذشته آن با کاهش رهن و اجاره روبه‌رو‌ بودیم چراکه برای ملک‌هایی که رهن و اجاره بالایی داشتند متقاضی کم بود و موجران مقداری عقب‌نشینی کردند.

به گفته وی، سال گذشته برای رهن کامل یک واحد یک واحد ۹۰ متری و نوساز، ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده بود، اما در سال جاری این رقم به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است.

بر اساس مشاهدات ما از فایل‌های عرضه شده در صفحات اینترنتی رهن و اجاره مسکن در دماوند، برای رهن آپارتمانی با ۱۳۰ مترمربع زیربنا، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره ماهانه نیاز است.

رهن کامل واحدی با ۷۵ مترمربع زیربنا، ۳۵۰ میلیون تومان و برای رهن کامل واحدی با ۱۰۸ مترمربع مساحت، ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رهن کامل یک آپارتمان با ۲۰۰ مترمربع زیربنا، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و رهن کامل یک واحد با ۱۰۵ مترمربع، ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دماوند

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر