این ۶ خودروی سایپا حسابی ارزان شد+ جدول

رصد بازار امروز از تداوم کاهش قیمت سایپایی‌ها در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو حکایت دارد.

این ۶ خودروی سایپا حسابی ارزان شد+ جدول

ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که امروز سایپایی‌ها با افت یک تا هفت میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا سایپایی‌ها امروز هم طعم کاهش قیمت را بچشند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» بیشترین افت را داشته و با کاهش 7 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و «تیبا صندوقدار» هم با افت 3 میلیونی در بازار قیمت خورد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 325 میلیونی قیمت گذاری شد و افت 3 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 334 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش یک میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 326 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • جهان

    خدا وکیلی شما با این خبر خودتون خنده تون نمیگیره ؟ ماشینی که ۱۰۰ میلیون باید باشه شده ۳۵۰ میلیون و ۷ میلیون ارزان شده !!!
    واقعا خنده دار است باعث تاسف است

  • رضا

    یک شبه ۱۰۰میلیون گرون میشه هیچکسی صداش در نمیاد ولی یک میلیون میارن پایین تیتر میزنن ریزش شدید قیمت خودرو،واقعا لعنت خدا بر پدرتون ملتو به چه روزی انداختین

  • ...

    سلام . برای مردم کاهشی که نوشته میشه خیلی خنده داره چرا که .مثلا تیبا اگه از ۲۱ تومن پایین بیاد گاهشیه نه در رقم های مختلف .بقیه خودروها هم به همین منوال .

  • ناشناس

    حسابی یک میلیون.زرررررررت

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر