گزینه جدی واردات خودرو به ایران + تصاویر

فیات تیپو یکی از گزینه‌های اصلی واردات به بازار ایران است. این خودرو به عنوان یکی از محصولات اقتصادی بازار جهان و اروپا به حساب می‌آید و در صورت واردات به ایران، رقیب جدی خودروهای رده بالای داخلی و سدان‌های چینی خواهد بود. در همین حال فیات یک تخفیف را به دلیل برچسب انرژی خود دریافت کرده است.

گزینه جدی واردات خودرو به ایران + تصاویر

براساس اطلاعات رسانه‌های اسپانیایی، فیات تیپو در این کشور برچسب مصرف انرژی DGT ECO را دریافت کرده است. بنابراین در کلاس خودروهای سگمنت C، قیمت فیات تیپو کمتر از تویوتا کرولا خواهد بود. این قیمت کمتر به دلیل تخفیف 3000 یورویی است که شامل حال محصول فیات شده است. این خودرو با موتور 130 اسب بخاری خود، آلایندگی کمتری نسبت به تویوتا کرولا تولید می‌کند و از این رو خرید آن ارزان‌تر خواهد بود.

تخفیف 3000 یورویی (163 میلیون و 500 هزار تومان!) یک مشوق بزرگ برای فیات تیپو در اسپانیا خواهد بود. اکنون مشتریان اسپانیایی می‌توانند خودرویی ارزان‌تر از تویوتا کرولا بخرند که در عین حال پاک‌تر از آن نیز هست. فیات تیپو به واسطه پیشرانه 130 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک، گزینه‌ای ایده آل برای استفاده همزمان در مسیرهای درون‌شهری و برون‌شهری به حساب می‌آید.

فیات تیپو

فیات تیپو در اسپانیا تحت قالب چهار تیپ عرضه می‌شود. این تیپ‌ها شامل پایه، گارمین، قرمز و کراس هستند. این خودرو اکنون با قیمت 27600 یورو (یک و نیم میلیارد تومان) در نمایندگی‌های فیات اسپانیا در دسترس مشتریان قرار دارد. تجهیزات استاندارد این خودرو شامل موارد زیر می‌شوند:

شش کیسه هوا، رینگ‌های فولادی 16 اینچی، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر 7 اینچی لمسی، اندروید اتو و اپل کارپلی، کروز کنترل هوشمند، سیستم تشخیص خستگی راننده و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک.

فیات تیپو در اسپانیا به همراه موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی عرضه می‌شود که 130 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک دوکلاچه هفت سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. این خودرو تنها در قالب تیپ دیفرانسیل جلو قابل خریداری است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر