دست مستاجران به این محله ارزان هم نمی رسد

محله تهرانپارس در محله در شرق و شمال‌شرق پایتخت و منطقه ۴ شهرداری و منطقه ۸ شهرداری تهران است و این محله در بین دو منطقه قرار گرفته و به دلیل وجود بلوار پروین به دو بخش تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم ‌شده است.

دست مستاجران به این محله ارزان هم نمی رسد

محله تهرانپارس در محله در شرق و شمال‌شرق پایتخت و منطقه 4 شهرداری و منطقه 8 شهرداری تهران است و این محله در بین دو منطقه قرار گرفته و به دلیل وجود بلوار پروین به دو بخش تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم ‌شده است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگراه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین متصل می‌شود؛ تهران‌پارس شرقی نیز از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (۱۳۵)، از غرب به بلوار پروین (شاهد)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین محدود می‌شود.

یک کارشناس امور ملکی با اشاره به افزایش قیمت رهن و اجاره‌بها گفت: نرخ‌هایی که هم‌اکنون برای رهن و اجاره تعیین شده متناسب با مبلغی که متقاضیان قصد دارند هزینه کنند نیست؛ متقاضی رهن و اجاره وجود دارد اما آنچه که معیار متقاضیان برای انتخاب یک خانه است با بودجه آنها همخوانی ندارد.

برای رهن یک واحد ریزمتراژ با محدوده زیربنایی بین 40 تا 60 مترمربع در تهرانپارس، حداقل باید 200 میلیون تومان نقدینگی داشت که البته متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

برای رهن کامل یک آپارتمان با این محدوده زیربنا، دست‌کم 250 میلیون تومان نیاز است که البته باید در نظر داشت که با این مبلغ باید انتظار دارا بودن ویژگی‌هایی همچون آسانسور و پارکینگ را نداشت.

یک واحد با 60 مترمربع زیربنا در محله تهرانپارس غربی با 370 میلیون تومان رهن و 300 هزار تومان اجاره ماهانه و واحدی دیگر با پیشنهاد شده است.

در محله تهرانپارس شرقی رهن کامل یک واحد با 50 مترمربع، 350 میلیون تومان و رهن کامل واحدی دیگر با این متراژ 280 میلیون تومان است.

photo_2023-07-05_14-33-16

 
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    مردم باید فکر جایگاه ابدی باشن دیگه این دنیا به درد مردم مستضعف نمیخوره . قانون جنگل ضعیف ها باید همیشه فدا بشن ......

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر