این وام ۱۵۰ میلیونی را مثل آب خوردن دریافت کنید

سربازانی که در طول خدمت خود مهارتی آموخته‌اند و گواهی مهارت‌آموزی دریافت کرده‌اند، می‌توانند از تسهیلات خوداشتغالی بهره ‌ببرند؛ تسهیلاتی که وام خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومانی را شامل می‌شود.

این وام ۱۵۰ میلیونی را مثل آب خوردن دریافت کنید

سردار موسی کمالی - مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح - با اشاره به تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان برای سربازان ماهر یادآور شده که سال گذشته اعلام شده بود آن دسته از سربازان ماهر که در طول دوران خدمت خود مهارتی را فرا گرفته و گواهی مهارت‌آموزی نیز دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام خوداشتغالی ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه پس از ثبت‌نام این افراد، اقدامات و بررسی‌ها برای اعطای وام آغاز شد، گفته پرداخت تسهیلات مهارت‌آموزی آن دسته از سربازان وظیفه که سال گذشته درخواست خود را ثبت کرده بودند، در حال انجام است و تا پایان تیر ادامه دارد.

کمالی درباره رقم این تسهیلات گفته است:‌ تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از پنج سال باشد، اعطا می‌شود.

به گفته وی، سربازانی که قصد دارند برای بعد از خدمت خود، اشتغال مناسبی داشته باشند، می‌توانند دوره‌های مهارت آموزی را در حین خدمت طی کنند و تسهیلات اشتغالزایی نیز در راستای حمایت از آن‌ها پرداخت می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد: افراد در صورت هرگونه سوال و مشکل، می‌توانند مراتب را از وظیفه عمومی استان محل سکونت خود پیگیری کنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر