بورس بازان غافلگیر شدند

این روزها شاخص های بورس نوسانات زیادی ندارند اما بسیاری از نمادها روزانه نوسان بیش از ۳-۴ درصد دارند.

بورس بازان غافلگیر شدند

با نگاهی به وضعیت شاخص کل و شاخص هم وزن این طور به نظر می رسد که بازار در این روزها به کسی زیان وارد نمی کند. اما این تصور اشتباهی است چراکه بسیاری از نمادها در همین روزها در حال افت هستند و روزانه 3-4 درصد پایین می روند.

البته شرایط طوری است که پس از چند روز، بخشی از این افت جبران می شود و از طرفی صف فروش سنگینی هم در بازار وجود ندارد. اما به طور کلی می توان گفت که ارزش دارایی سهامداران با شیب کمی در حال کم شدن است.

دیروز شاخص کل بورس افت کرد و شاخص هم وزن به میزان کمی رشد داشت. جو کلی بازار همچنان منفی است و سرمایه گذاران با مشاهده اتفاقات اخیر، هنوز نتوانسته اند دوباره به بورس اعتماد کنند.

رانت اطلاعاتی اخیر که منجر به فروش برخی کدهای معاملاتی در روز 17 اردیبهشت شده بود، سرمایه گذاران خرد بازار سهام را غافلگیر و البته ناامید کرده چراکه آن ها دوباره به این نتیجه رسیده اند که برخی افراد، از زمان افت بازار با خبر می شوند و آخرین نفراتی که متوجه اتفاقات با اهمیت می شوند، همین سرمایه گذاران خرد هستند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    امروز ۱۱ تیر ماه ، بازآ سرمایه را سبز می کنت تا سهامداران را گول بزنند تا مبادا تجمع و تحصن کنند و یورش بهدساختمان قمارخونه و دزد خونه ببرند و آنجا را به آتش بکشند. سهامداران فهیم مواظب باشید که گول این دزدان دروغگو را نخورید. باید عشقی و خاندوزی ضرر و زیان ۸۰ درصدی سهامداران حقیقی را جبران کنند و بعد هم عزل ، محاکمه و مجازات شوند.

  • ناشناس

    ایااین روش درسته من باپس انداز کمی ماهیانه در حد ماهی دویست هزارتومان جمع اوری وسهام خریدم حقم این نیست اگر دلار خریده بودم حداقل ضرر نداشتم وبه شعورمم توهین نمی شد بعضی ازررانت اطلاعاتی استفاده کنند وبه موقع سهامشان را بفروشند وما درضرر بمانیم بورس نیست دزدگاهه

  • ناشناس

    خدا لعنت کند دست اندر کاران د وزد در بورس مردم را بیچاره کردند دولت بی کفایت هم کاری نمی کند عرضه ندآرد بی خودی شعار برخورد با فساد میده

  • ناشناس


    رئسی که هم سواد ندارد که به داد بورس برسد اصلا از این چیزا سر در نمی آورد مردم را نابود کرده گرانی بی کاری فساد بی عدالتی . فقر . دروع . اختلاف طبقاتی . باند بازی . سیاسی کاری . کشور را فلج کرده راست حسینی با مردم نیستند . خودشان در رفاه هستن مردم کیلویی چند . محرمیت بیچاره شدن شما کفایی و اگر سه قوه هم سو باشند میدونه فاضله میشه پس کو چرا دروغ . اوضاع اقتصادی که بد تر شد

  • ناشناس

    چرا نظرات مردم رو منتشر نمیکند یعنی همش دو نفر نظر دادن.حتما گلایه ها بیش از حده

  • محمدبیچاره

    سهام وسپهر را سه سال پیش خریدم 1100 الان زده 750 بعدا تازه نوشته 200 هزار سود کردی آخه این چه مدلش است

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر