این نماینده مجلس آبروی محسن رضایی را برد

آقای رضایی باید بازنشسته بشوند، اینها برای کشور هزینه ایجاد می کنند.

این نماینده مجلس آبروی محسن رضایی را برد

محسن رضایی که طی ۲۲ ماه گذشته نتوانست شعارهای خود را عملی کند اخیرا تصمیم به استعفا گرفت و حالا که در پشت درب حیاط دولت مانده است سیاست های اقتصادی دولت و همچنین برنامه هفتم را به باد انتقاد گرفته است. به گفته محسن رضایی برای اجرای برنامه هفتم توسعه بودجه کشور باید در جهت تحقق آن تخصیص یابد که این روند در وضعیت کنونی رعایت نمی‌شود.

شیخ رضا باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به دلایل خروج رضایی از کابینه و نقدهای او به برنامه های دولت پرداخته است. او در نطقی آتشین اظهار داشت: آقای رضایی باید بازنشسته بشوند، اینها برای کشور هزینه ایجاد می کنند و ماندنشان جوانان را ناامید می کند. یک زمانی جوان بودند و در سمت های مختلف الگوی جوانان بودند ولی الان دیگر ناامید کننده جوانان هستند. دوستان باید در رفتارهای خود تجدید نظر اساسی کنند و بهتر است به‌عنوان مشاور تجربیات خود را مطرح کنند.اگر اینها در ویترین جامعه باشند باعث می شوندکه جوانان ما نسبت به آینده ناامید شوند.

شیخ رضا باقری بنابی در پاسخ به این سوال که چه کسی باید جایگزین محسن رضایی شود، گفت: باید کسانی بیایند که برای حل مشکلات کشور ایده دارند. برنامه ایشان را در زمان تبلیغات انتخابات دیده بودیم و به‌نظر می رسد به آن توجهی نشد و شعارها خیلی با حقیقت هایی که الان در جامعه می بینیم متفاوت است.

وی تاکید کرد: بنظر می رسد آقای رضایی وقتی دیدند دیگر نمی‌توانند نقطه نظرات خودشان را اجرا و بر سیاست های اقتصادی آقای منظور اعمال نظر کنند و ازآنجا که رئیس سازمان برنامه، مدیر اقتصادی خوبی هستند و آقای رضایی توانایی اعمال سیاست های خود به آقای منظور را از دست داده است، از این رو شروع کرده اند به تخریب رئیس سازمان برنامه.

باقری بنابی همچنین افزود: این تیم اقتصادی که الآن روی کار آمده و در دولت مستقر شده یک تیم منسجم است. آقای فرزین ،آقای منظور و آقای خاندوزی از انسجام فکری خوبی برخوردار هستند و دولت قبلا چنین انسجام فکری در حوزه اقتصاد نداشت. امیدوارم مشکلات اقتصادی با مدیریت این تیم حل شود.

این نماینده مجلس در پایان گفت: من اگر جای رئیس جمهور باشم از آقای پورابراهیمی استفاده خواهم کرد و ایشان می‌تواند مشاور اقتصادی خوبی برای آقای رئیسی باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • سید مسعود قائم مقامی

    توهین به مقدسات.

  • ناشناس

    پس بااین حساب همه اعضای شورای نگهبان بایدبازنشسته شوند

  • ناشناس

    اخه این بیسوادان شدندنماینده یکی ازیکی نفهم تر

  • ز

    باید بابا جون شما هم بازنشسته بشه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر