برق ۳۱ اداره پُرمصرف قطع شد

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: برق ۳۱ مشترک اداری پرمصرف به دلیل بی‌توجهی به اخطارهای داده شده قطع شده است.

برق ۳۱ اداره پُرمصرف قطع شد

به گزارش تیترکوتاه از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، این شرکت اعلام کرد: برق اداره‌هایی که از اجرای راهکارهای مدیریت مصرف برق خودداری کرده و بی‌توجهی به اخطارهای داده شده داشته باشند هر هفته روزهای شنبه؛ اسامی آنها اعلام خواهد شد.

شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد: براساس اطلاع رسانی های انجام شده و پیرو ابلاغ مصوبه هیات دولت مبنی بر الزام اداره ها به کاهش مصرف برق، تاکنون بیش از ۶۰ درصد اداره ها و دستگاه های اجرایی شهر تهران با همکاری مناسبی که داشته اند موفق شده اند بالغ بر ۱۲۰ مگاوات از مصرف برق پایتخت را در ساعات اوج مصرف کاهش دهند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ادامه اجرای طرح مدیریت بار بخش اداری، در روزهای ۴ تا ۷ تیرماه جاری با اجرای مانوری ضربتی با حضور کارشناسان زبده، اقدام به ارزیابی میدانی فعالیت‌های انجام شده در ادارات، تکمیل داده‌های اجرایی و ارائه آموزش‌های تخصصی به مسئولان انرژی‌بخش اداری شهر تهران خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود با اجرای این مانور و توسعه همکاری مشترکان، میزان تولید انرژی توسط مولدهای خود تامین در ساعت اوج مصرف افزایش قابل‌ملاحظه‌ای پیدا کند.

این شرکت با اعلام قدردانی خود از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری که متعهدانه، همکاری ارزنده‌ای در اجرای مصوبات هیئت دولت داشته‌اند از معدود اداراتی که همچنان زیرساخت‌های مناسب برای کاهش مصرف برق را فراهم نکرده‌اند درخواست دارد تا با جدیت اقدام به کاهش مصرف برق کنند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر