بهادری جهرمی: رشد اقتصادی رکورد زد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز(سه شنبه) در نشست خبری با حضور خبرنگاران، ضمن تبریک روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز اساتید گفت: روز ۵شنبه اول تیرماه روز اول هفته قوه قضاییه جلسه دولت و شورای عالی قضایی به میزبانی قوه قضائیه برگزار می‌شود.

بهادری جهرمی: رشد اقتصادی رکورد زد

وی ادامه داد: سال 1401 با رشد اقتصادی 4درصد سپری شد و این نشانگر استمرار رشد اقتصادی در دوسال گذشته بوده است هرچند با هدفگذاری دولت فاصله زیادی دارد.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی با نفت و بدون نفت ما مثبت بوده است، گفت: در حوزه مصرف بخش خصوصی با رشد 8.7درصدی مواجه بودیم در حالی که دولت سعی کرده مانع  افزایش هزینه های دولتی شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رشد مثبت در بخش کشاورزی و صنعت علیرغم منفی بودن رشد در سال‌های گذشته است گفت: این نشانگر به حرکت آمدن چرخ اقتصادی متوقف شدهء قبل است و در حوزه صنعت و حوزه نفت رشد اقتصادی رکورد زده است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    پس چرا این رشد ملموس نیست شایدهم مثل فروش نفت باشد که نه معلومه به کی با چه قیمتی به قول خودشان میفروشند وپولش رو چه جوری دریافت می کنند نه کنه مثل دریافتی از عراقه که گرفتند نگرفتند چی شده شاید هم ما نمیفهمیم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر