اختصاصی تیتر کوتاه:

در ۱۰سال برسر قیمت پژو ۲۰۶ چه‌آمد؟+ جدول

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در یک دهه گذشته بازه قیمتی بسیار گسترده ای را طی کرده است که در نوع خود بی سابقه است.

در ۱۰سال برسر قیمت پژو ۲۰۶ چه‌آمد؟+ جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از سال 1382 توسط ایرانخودرو عرضه شده است و کامل ترین تیپ دنده دستی پژو 206 محسوب می شود. تیپ 5 از موتور TU5 بهره می برد که 1.6 لیتر، 16 سوپاپ و 4 سیلندر و قدرتی معادل 105 اسب بخار تولید می کند.

از امکانات رفاهی برجسته 206 تیپ 5 می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دیجیتال، تنظیم برقی آیینه های جانبی، 4 شیشه بالابر برقی، 2 کیسه هوا برای راننده و سرنشین، نشانگر دما هوای بیرون خودرو، ترمز ضدقفل ABS و سیستم توزیع نیروی ترمز EBD اشاره کرد. پژو 206 تیپ 5 تا سال 1398 با ترمز 4 چرخ دیسک عرضه می شد؛ تا آنکه در سال 98 ایران خودرو اقدام به حذف سنسور دنده عقب و CDخور سیستم صوتی نمود و در کنار آن ترمز های کاسه ای را جایگزین ترمز دیسکی عقب کرد که اقدامی نابخردانه و دارای تاثیر محسوس در کاهش توانایی ترمزگیری این خودرو شد.

سرانجام در سال 1399، تولید پژو 206 تیپ 5 متوقف شد و این خودرو از سبد محصولات ایرانخودرو حذف شد.

در سال 1392 که اولین بار خودروی پژو 206 تیپ 5 در کشور و توسط شرکت ایران‌خودرو و قیمت آن 170 میلیون تومان تعیین شد.

206

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسنعلی دلوار

    واقعا بابت آمارهای دروغ و بی شرمانه شما باید خون گریست. من سال 92 پژوی 206 تیپ 5 صفر رو به مبلغ 32 میلیون تومان خریدم.!!!!؟؟؟؟؟!!!

  • ناشناس

    سهم‌هرایرانی‌ازدلارهای‌آزادشدیک‌ گ.... قشنگ

  • علی عرفان

    در سال 1392 که اولین بار خودروی پژو 206 تیپ 5 در کشور و توسط شرکت ایران‌خودرو و قیمت آن 170 میلیون تومان تعیین شد.) کی سال ۱۳۹۲ قیمت تیپ ۵ ، ۱۷۰ میلیون بود ، چرا خبر بیخود و الکی مینویسید

  • طبا

    هدفتون چیه !!؟؟؟ توجیه گرونی ها!!؟؟؟ سال ۹۲ کجا تیپ پنج، ۱۷۰ میلیون بود !!؟؟ خودم سال ۹۴ از شرکت خریدم نزدیک به ۳۴ میلیون که احتمالاً دو سال قبلش کمی ارزونتر هم بوده !!!! شایدم میخواهید دولت رئیسی رو تطهیر کنید و مردم رو از شوک گرونی قیمتها بیرون بیارید ؟؟ اونم با دروغ !!؟؟؟؟؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر