پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین وارد مرحله تثبیت شده است و در محدوده ۲۵ هزار و ۴۰۰ دلار تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

 دوره تثبیت بیت کوین نشان دهنده یک توقف موقت در حرکت صعودی یا نزولی این ارز دیجیتال است. سوال اصلی معامله‌گران اینجاست که بیت کوین چه زمانی از این محدوده خارج می‌شود؟

پیش بینی قیمت بیت کوین

این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۲۶ هزار و ۱۲۷ دلار معامله می‌شود که تا به این لحظه نزدیک به ۱ درصد افزایش داشته است. قیمت بیت کوین در ابتدای امروز کمی رشد داشت، اما نتوانست از سطح مقاومت ۲۶ هزار دلاری عبور کند.

از نقطه نظر تکنیکال، بیت کوین با مقاومت قوی در حدود ۲۶ هزار و ۱۸۰ دلار مواجه است، در حالی که حمایت نزدیک بیت کوین نیز در سطح ۲۵ هزار و ۴۰۰ دلار قرار دارد. سطح ۲۵ هزار و ۴۰۰ دلار در بازه زمانی چهار ساعته بسیار مهم خواهد بود زیرا ثبات قیمت بیت کوین را فراهم می کند.

بازار در حال حاضر مشغول تثبیت است و بیت کوین در محدوده ۲۶ هزار و ۱۸۰ دلار به عنوان حد بالا و ۲۵ هزار و ۴۰۰ دلار به عنوان حد پایین معامله می‌شود.

علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) به عنوان مقاومت در حدود 25 هزار و 900 دلار عمل می‌کند. قیمت بیت کوین در حول و حوش این سطح در نوسان است که این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده مقاومت قوی فروشندگان باشد.

اگر سطح حمایتی ۲۵ هزار و ۴۰۰ دلار شکسته شود، با افزایش فشار فروش، بیت کوین می‌تواند به سطوح پشتیبانی بالقوه ۲۴ هزار و ۹۵۰ دلار و سپس ۲۴ هزار و ۷۰۰ دلار برسد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر