گفتگوی تیتر کوتاه با رییس سازمان بورس؛

روزهای خوب بازار بورس در راه است

عشقی گفت: ما در سازمان بورس تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با توسعه زیرساخت ها و ارایه خدمات بهتر به سهامداران در راستای حفظ حقوق سهامداران عمل کنیم.

روزهای خوب بازار بورس در راه است

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ آینده بازار سرمایه همواره یکی از بزرگترین دغدغه های سهام داران بوده است. بدون شک سیاست های اتخاذی مسئولان و مدیران رده بالای این حوزه تاثیر مستقیمی در آینده این بازار دارد. خبرنگار تیتر کوتاه در همین زمینه گفتگویی را با مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ترتیب داده است که در ادامه مطالعه می کنید.

چشم انداز بازار سرمایه تا پایان سال

 مجید عشقی ریسس سازمان بورس در این گفتگو پیرامون چشم انداز بازار سرمایه تا پایان سال اظهار داشت: قطعا با توجه به پتانسیل موجود در شرکت ها و سودآوری شرکت ها آینده بازار سرمایه بسیار روشن است. خوشبختانه سودآوری شرکت ها در ماه های گذشته بسیار خوب بوده و این موضوع نوید بخش روزهای روشن است. ابزارها و نهادهای مالی نیز با رشد بسیار خوبی در بازار روبرو بوده اند. به این ترتیب من به آینده بازار سرمایه در سال 1402 بسیار امیدوار هستم.

وی با بیان اینکه که بازار سرمایه در سال جاری بسیار پرنشاط خواهد بود، بیان کرد: ما در سازمان بورس تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با توسعه زیرساخت ها و ارایه خدمات بهتر به سهامداران در راستای حفظ حقوق سهامداران عمل کنیم.

استقبال گرم سهامداران از نمایشگاه بانک، بورس و بیمه

رییس سازمان بورس در ادامه به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه که در محل نمایشگاه های دائمی تهران در حال برگزاری است اشاره کرد و گفت: خوشبخاتانه این رویداد با استقبال بسیار گرم سهامداران و نهادهای مالی مواجه بود. بعد از حدود 3 سال از آخرین حضور سازمان بورس در این نمایشگاه خدمات بسیار خوبی در این نمایشگاه ارایه شده است که مورد توجه سهامداران قرار گرفته است.

عشقی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه نسبت به ادوار گذشته با افزایش مخاطبان و بازدیدکنندگان روبرو بوده و خدمات نهادها و دستگاه های مالی نیز نسبت به سال های گذشته با رشد دوچندانی روبرو شده است. همین موضوع نشان از پویایی و شادابی بازار سرمایه در کشور است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    سازمان بورس متأسفانه هر سال سود سهامداران در بورس پایمال و ضایع می کند و تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر