بازنشستگان چطور وام ۳۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند؟

بازنشستگان چطور وام 30 میلیون تومانی دریافت می‌کنند؟

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به تغییر در فرایند قرعه‌کشی وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه‌ریزی این مجموعه جهت تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان این صندوق در سال جاری خبر داد.

به گزارش تیترکوتاه؛ نعمت الله ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه رقم وام ضروری بازنشستگان این صندوق 15 میلیون تومان بود، اظهار کرد‌: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال این سقف به دو برابر افزایش یافته و به 30 میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نحوه قرعه‌کشی و نوبت وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پیش از این قرعه‌کشی در سال یک بار انجام می‌شد اما امسال با توجه به افزایش سقف وامی که پرداخت می‌شود، این فرصت هر ماه ایجاد می‌شود و افراد می‌توانند در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنند و شانس یک نفر در طول سال 12 بار شده است.

ترکی با اشاره به اینکه در بخش وام ازدواج فرزندان بازنشستگان هم اقدامات خوبی در حال انجام است، گفت: در همین زمینه نیز تمهیداتی صورت گرفته که به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان گفت: در زمینه تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان نیز برنامه‌هایی در سال جاری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر