قیمت اجاره بها در اکباتان دو برابر شد + جدول

رهن یک آپارتمان ۱۳۵ متری و ۳ خوابه در اکباتان در سال جاری به ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۵ میلیون تومان اجاره ماهانه رسیده است.

یک مشاور املاک می‌گوید: رهن یک ساختمان 60 متری با دارا بودن امکاناتی همچون یک خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور 200 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 8 میلیون تومان بود؛ اما در سال جاری برای رهن آن 200 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن 14 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به تحت فشار قرار داشتن مستاجران و افزایش حداکثری اجاره‌بها و خارج شدن کنترل هزینه‌های مسکن از توان مستاجران ادامه می‌دهد:«رهن یک آپارتمان 135 متری و 3 خوابه در اکباتان، در سال گذشته 200 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 15 میلیون تومان بود که در سال جاری این رقم به 500 میلیون تومان رهن و 25 میلیون تومان اجاره ماهانه رسیده است.»

یک واحد نوساز با متراژ 88 مترمربع و 30 سال عمربنا، با قیمت 5 میلیارد تومان و در خیابان رامسر، یک واحد 98 متری و 6 سال ساخت، 9 میلیارد تومان برای فروش عرضه شده است.

نرسیده به میدان ولیعصر، خانه‌ای دیگر با متراژ 135 مترمربع و 25 سال قدمت، 7 میلیارد تومان و خانه‌ای 82 متری با 15 سال عمر بنا در سنایی به قیمت 6 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

مسکن+اکباتان

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر