معرفی رستوران های برتر فرودگاهی + تصاویر

یک سفر هوایی خارجی می‌تواند تجربه هیجان‌انگیز و جالبی باشد. اما پرواز در یک مسیر طولانی نیاز به صرف یک وعده غذایی مناسب دارد.

معمولا افراد تجربه چندان دل‌پذیری از صرف غذا در فرودگاه ندارند. با این حال فرودگاه‌هایی هستند که غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم به مسافران عرضه می‌کنند.

فرودگاه هیثرو لندن

فرودگاه شهر لندن همیشه پر از مکان‌های جالب برای خوردن و نوشیدن بوده است. تعدادی رستوران عالی در اطراف فرودگاه پراکنده هستند که هرکدام تجربه جالبی از صرف غذاهای کشورهای مختلف را ارائه می‌کنند. در کنار این‌ها کافی‌شاپ‌های فرودگاه انواع و اقسام نوشیدنی‌ها را ارائه می‌کنند.

هیترو+لندن

فرودگاه بین‌المللی ونکوور

در سه ترمینال این فرودگاه 33 غذاخوری وجود دارند. اکثر این غذاخوری‌ها فست‌فود هستند. اما رستوران‌های هیجان‌انگیزتری نیز در دسترس هستند. برخی از رستوران‌ها غذاهای سالم بسته‌بندی شده برای مسیر عرضه می‌کنند. همچنین چند رستوران مخصوص گیاه‌خواران و چندین کافی‌شاپ در فرودگاه وجود دارد.

فرودگاه مونیخ آلمان

فرودگاه مونیخ 65 فروشگاه برای خوردن غذا، نوشیدن یا خرید میان‌وعده‌های کوچک وجود دارد. معروف‌ترین فروشگاه‌های آن کافی‌شاپ‌ها و نوشیدنی فروشی‌ها هستند. از رستوران‌های لوکس گران‌قیمت گرفته تا غذاخوری‌های کوچک و اقتصادی در این فرودگاه پیدا می‌شوند.

فرودگاه+مونیخ+آلمان

فرودگاه بین المللی دوبیلن ایرلند

فرودگاه دوبلین 35 فروشگاه برای خوردن و نوشیدن دارد. رستوران‌های این فرودگاه مکان مناسبی برای ریلکس کردن، صرف نوشیدنی یا غذا و گوش دادن به موسیقی‌های اصیل ایرلندی هستند. غذاهای بسته‌بندی شده برای مسیر در این رستوران‌ها یافت می‌شوند.

فرودگاه کفلاویک ایسلند

این فرودگاه تنها یک ترمینال دارد و فروشگاه‌های کم‌تری را در خود جای داده است. با این حال کیفیت رستوران‌های آن مثال‌زدنی است. خرید غذاهای سنتی اسکاندیناوی از رستوران‌های کفلاویک می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. غذاهای آماده فروشگاه‌ها نیز بسیار خوش طعم هستند. 

 

 

منبع: Aerospacetalk
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر