بازار سکه آماده عقب نشینی

ریزش یکباره ارزش طلا جهانی باعث شده برخی از سکه بازان تصور کنند که این امر بر روی بازار سکه در روز جاری اثر کاهشی خواهد گذاشت و جهت انتظارات در بازار سکه را تغییر می‌دهد و قدرت کاهشی‌ها را تقویت خواهد کرد.

صر روز جمعه ریزش قابل توجهی را ثبت کرد. فلز گران بهای جهانی در واکنش فوری به گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) وزارت کار ایالات متحده بیش از 30  دلار ارزان شد و بر روی  محدوده 1948 دلار قرار گرفت.

سیگنال ریزش طلا جهانی به بازار سکه ایران 

ریزش یکباره ارزش طلا جهانی باعث شده برخی از سکه بازان تصور کنند که این امر بر روی بازار سکه در روز جاری اثر کاهشی خواهد گذاشت و جهت انتظارات در  بازار سکه  را تغییر  می‌دهد و قدرت کاهشی‌ها را تقویت خواهد کرد.

دلار هم مسیر  قیمت طلا می شود؟

از سوی دیگر عده‌ای معتقدند که سکه بازان به نوسانات نرخ دلار توجه خواهند کرد. قیمت دلار  معاملات پشت خطی روز جمعه ثبات نسبی را تجربه کرد برخی از معامله‌گران می‌گفتند در صورتی که قیمت دلار در روز شنبه عقب نشینی نکند  احتمال کاهش قابل ملاحظه  قیمت سکه دشوار خواهد بود. 

با این حال، اگر دلار هم مسیر  طلای جهانی شود روز سختی برای معامله‌گران افزایشی بازار سکه رقم خواهد خورد.

در شرایط فعلی، سکه در مرز مقاومتی ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار دارد. معامله‌گران باور دارند در صورتی که طلا و دلار بر روی سکه اثر کاهشی بگذارد احتمال عقبگرد تا مرز حمایتی ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد.

البته اگر حجم معاملات کم باشد، احتمال ماندگاری فلز گرانبهای داخلی در محدوده ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان محتمل خواهد بود.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر