صف بلند پرونده تخلف مرغ‌فروشان در تعزیزات

صف بلند پرونده تخلف مرغ‌فروشان در تعزیزات

از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه، ۱۸ هزار و ۵۹۰ پروند تخلف مرغ‌فروشان در تعزیزات ثبت شده است.

به گزارش تیترکوتاه؛ طبق اعلام وزارت جهادکشاورزی از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه، 18 هزار و 590 پروند تخلف مرغ‌فروشان در تعزیزات ثبت شده است.

18 هزار و 590 پروند تخلف مرغ‌فروشان در تعزیزات

در ابتدای سال جاری به دنبال عدم افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ ، قیمت این اقلام در بازار رشد کرد. این رشد در حدی بود که فروشندگان خرد حاضر به عرضه مرغ کامل نبودند. این موضوع را همان زمان «اکوایران» به آن پرداخت. در نهایت دوازدهم اردیبهشت وزارت جهادکشاورزی نرخ جدید مرغ و تخم مرغ را اعلام کرد. براساس اعلام وزارت کشاورزی، قیمت مرغ تا ۷۳ هزار تومان و تخم‌مرغ کیلویی تا ۵۶ هزار تومان می‌شود.

اما کماکان مرغداران با این نرخ ها موافق نبودند و آن را کمتر از قیمت تمام شده اعلام می‌کردند. برهمین اساس تاکنون شاهد رشد غیر متعارف مرغ و تخم مرغ در فروشگاه‌های عرضه کننده این محصولات هستیم. رشدی که باعث شده پرونده‌های تخلف زیادی در این زمینه تشکیل شود.

مسعود امراللهی،مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی دراین باره به گفت: از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه، 18 هزار و 590 پروند تخلف مرغ‌فروشان در تعزیزات ثبت شده است. او افزود: ما به فروشندگان اجازه نمی‌دهیم برخلاف قانون و توافقات انجام شده عمل کنند.

انتهای پیام

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر