احتمال واریز دوباره حقوق برای این گروه از بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی معتقدند این افزایش حقوق به صورت کامل اجرایی شده است؛ اما بعضی از بازنشستگان معتقدند افزایش حقوق‌ها محقق نشده است.

احتمال واریز دوباره حقوق برای این گروه از بازنشستگان

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم پرداخت حقوق افزایش یافته گروهی از بازنشستگان گفت: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی معتقدند این افزایش حقوق به صورت کامل اجرایی شده است؛ اما بعضی از بازنشستگان معتقدند افزایش حقوق‌ها محقق نشده است.

وی ادامه داد: بنابراین کارگروهی در این رابطه تشکیل شده است و چنانچه حق با بازنشستگان باشد حقوق آنها پرداخت خواهد شد.

مرتضوی در پاسخ به این سوال که بازنشستگان چگونه باید اعتراضات خود را اعلام یا ثبت کنند؟ عنوان کرد: این موضوع راه و چارچوب خود را دارد؛ همین که اصحاب رسانه شکایت آنها را منتقل می‌کنند، به منزله مطالبه این گروه از جامعه است. شما اصحاب رسانه زبان مردم و آحاد مختلف هستید.

وی عنوان کرد: در جلسات قبل نیز این مطالبه از سوی اصحاب رسانه مطرح شد که مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اعتراض



    ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    جناب آقای اژه‌ای رئیس قوه قضائیه
    جناب آقای سید صولت مرتضوی درخصوص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
    جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
    امروز چهارشنبه 1402/02/27هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال 1401 به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردن چرا؟ و هیچ کس هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟

  • ناشناس

    افزایش سال ۱۴۰۱ تانین اجتماعی ۳۸ درصد + ۵۱۷۰۰۰تومن بود لرای همه/ ولی متاسفانه شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه معومات فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1401 و با حقوق دی ماه برای بنده به مبلغ 4 میلیون و 800 هزار تومان واریز کرده است چرا؟
    و تیر و مرداد ماه سال 1401 هم هنوز واریز نکرده است چرا؟

  • ناشناس

    مگر قرار نبود در سال 1401 حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 38% افزایش پیدا کنند ؟؟؟؟ هر جور که حساب کردیم بیشتر از25% نمی شود !!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    هزینه های زندگی درایران باسرعت بالا می رود ولی حقوق خیلی کم افزایش پیدا می کند حتی به قانون خودشان که افزایش حقوق را متناسب با. تورم پیش بینی کرده پایبند نیستند

  • ناشناس

    پرداخت مرحله اول معوقات فروردین تا خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی 10 درصد واریز شد
    پرداخت مرحله دوم معوقات فروردین تا خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی 10 درصد واریز شد
    و از شهریور تا اسفند ماه سال1401 تاکنون فقط 20 درصد واریز شد، نه 38 درصد
    پس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 فقط 20 درصد بوده است، نه 38 درصد
    اعتراض جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند و سازمان تامین اجتماعی هم متاسفانه هر سال افزایش حقوق بازنستگان تامین اجتماعی را پایمال و ضایع می کند چرا؟
    افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال ۳۸ درصد رسما افزایش یافته است ولی متاسفانه از فروردین تا بهمن ماه ۱۴۰۱ تاکنون فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا شده است چرا؟
    مواد غذایی، ۷۰ الی ۱۰۰ درصد گران تر از پارسال/ و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجنماعی رسما در رسانه های ۳۸ درصد اعلام کردند ولی متاسفانه از فروردین الی اسفند ماه سال ۱۴۰۱ فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا کردند چرا؟
    جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    مبلغ عیدی امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بازنشستگان تامین اجتماعی خیلی کم است و این در حالی است که کارگران مبلغ ۸ تا ۱۲ میلیون تومان امسال عیدی دریافت کردند.
    جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
    نظر شما با موفقیت ارسال شد.

  • ناشناس

    پرداخت مبلغ عیدی امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بازنشستگان تامین اجتماعی، اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان تامین اجتماعی بوده است.

  • ناشناس

    چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 1 میلیون و 800 هزار تومان بگیرد؟

  • ناشناس

    چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 1 میلیون و 800 هزار تومان بگیرد؟

  • ناشناس

    عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی باید به اندازه عیدی کارگران باشد

  • ناشناس


    دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور بودند و هنوز هم هستند.

  • ناشناس

    تمام اقشار جامعه با شروع سال افزایش حقوق دارند. قشر روحانیت به عنوان معلمان دینی و فرهنگی جامعه نیز در این جامعه زندگی می‌کند و مشکلات و مخارج مالی زیادی دارد. متاسفانه مسئولان مربوط اقدامی در جهت افزایش شهریه طلاب انجام نداده‌اند و فشارهای مالی شدیدی به این معلمان دلسوز جامعه وارد می‌آید. واقعا خانواده یک طلبه چه گناهی کرده که از اولیات و ضروریات یک زندگی معمولی محروم باشد.

  • بازنشسته تامین اجتماعی


    مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ترمیم شود
    بازنشستگان تأمین اجتماعی انتظار دارند که مستمری‌هایشان به اندازه‌ای ترمیم شود و افزایش باید که کفاف مخارج سنگین زندگی خانواده‌هایشان را بدهد.
    بازنشسته تامین اجتماعی

  • ناشناس


    امسال تورم در ایران همچنان بالای 50 درصد است سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فقط 27 درصد افزایش یافته است چرا؟

  • ناشناس

    سلام وام ۲۰ میلیونی مربوط به بازنشستگان تامین اجتمایی که از بانک رفاه حقوق میگیرند میباشد که بامراجعه به کانون بازنشستکان شهر یارشهرستان محله زندگیتان. با شرایط عضویت در کانون مراحله نامنویسی وام صورت میگیرد درپناه خداباشید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر