۲ هزار و ۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده است

۲ هزار و ۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده است

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تیترکوتاه؛ سید محمد آقا میری  در خصوص مطالبات گندم کاران اظهار کرد: تاکنون از میزان بدهی گندمکاران ۴ همت داده شده و همچنین روز گذشته ۶.۶ دهم همت برای کشاورزانی که از ۷ فروردین ماه تا ۱۷ اردیبهشت ماه تسویه شده اند و روزانه یک و نیم همت به کشاورزان بدهکار هستیم.

سرپرست جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده است که افزایش ۵۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داریم و همچنین ۵۰ درصد به کشاورزان بدهکاری افزایش یافته است که قول می‌دهیم در اسرع وقت پرداخت شود.

وی در خصوص مشکلات نوغانداران کرد: برای نوغانداران کمیته تخصصی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل داده شده که مشکلات بررسی و نتایج ابلاغ شود.

آقامیری تصریح کرد: توسعه زنجیره تولید در کشور با تکیه بر رویکردهای دانش بنیان نیاز کشور است و تمام ارکان وزارت جهاد کشاورزی با حمایت صددرصدی از بخش تولید پاسخگو و حامی کارآفرینان هستند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که تأمین امنیت غذایی مردم به عنوان اولویت مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی مورد اهتمام مدیران این وزارتخانه است گفت: از توسعه زنجیره تولید در همه بخشهای کشاورزی و دامی حمایت همه جانبه می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر