وزیر راه و شهرسازی عازم امارات شد

وزیر راه و شهرسازی عازم امارات شد

وزیر راه و شهرسازی به دعوت وزیر انرژی و زیرساخت امارات، به منظور بهره‌بری مضاعف از فرصت روابط میان دو کشور و معرفی و شناساندن ظرفیت‌های ایران به منطقه عازم ابوظبی شد تا درباره ظرفیت‌های کریدوری، بندری و ریلی دو کشور مذاکراتی انجام بگیرد.

به گزارش تیترکوتاه از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات متحده عربی، عازم ابوظبی شد.

وی پیش از این سفر، گفت: امارات کشوری است که مبادلات تجاری بسیاری دارد و جزو سه کشور اصلی است که با ایران مراودات تجاری قابل توجهی دارد و امیدواریم تعامل ارزنده‌ای را در سطح دو دولت برگزار کنیم.

بذرپاش افزود: درصددیم در حوزه کمیسیون مشترک فعالیت را بیش‌ از پیش ادامه دهیم، از طرف دیگر امروز هفدهمین رویداد بین المللی راه‌آهن خاورمیانه است که در این راستا مقام‌های مربوط و وزرای حمل‌ونقل منطقه و خاورمیانه حضور دارند و فرصت مغتنمی است که مذاکرات دوجانبه ای میان ایران و امارات شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات اظهار داشت: این سفر به دعوت وزیر انرژی و زیرساخت کشور امارات انجام می‌شود و با توجه به وجود ظرفیت‌های کریدوری، بندری و ریلی کشور ایران بستر قابل توجهی‌برای سرمایه گذاری این کشور فراهم است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: همچنین سرمایه گذاران اماراتی نیز علاقه و پیشنهادات زیادی برای سرمایه گذاری در این بخش دارند و با توجه به اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی از اصول و سیاست‌های اقتصادی دولت است، تلاش می‌شود در این اجلاس ظرفیت‌های اقتصادی ایران را تبیین کنیم.

سفر وزیر راه و شهرسازی به ابوظبی به منظور بهره‌بری مضاعف از فرصت روابط میان دو کشور و معرفی و شناساندن ظرفیت‌های ایران به منطقه انجام شده است.​

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر