گوشت ارزان می شود

گوشت ارزان می شود

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به رفع مانع ورود دام‌از سایر استان ها به تهران پیش بینی می شود که قیمت گوشت کاهش یابد.

به گزارش تیترکوتاه؛ علی اصغرملکی از رکود حاکم بر بازار گوشت خبر داد و گفت: اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزارتومان به مغازه دار و ۲۶۰ تا ۲۷۰ هزارتومان به مصرف کننده عرضه می شود.

وی با بیان اینکه کمبودی در عرضه دام نداریم، افزود: مشکل ورود دام از سایر استان ها به تهران طی ۳ روز اخیر مرتفع شده است که با این وجود انتظار می رود که تاحدودی قیمت در بازار کاهش یابد.

ملکی متوسط قیمت کنونی هرکیلو دام زنده را ۱۶۰ تا ۱۶۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: گرچه بسیاری از واسطه ها صحبت از صادرات دام می کنند، اما تحقق این موضوع منجر به نوسان قیمت دام و گوشت در بازار می شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت تابع عرضه و تقاضاست، گفت: با توجه به کاهش تقاضا، قیمت تاحدودی افت کرده است که با آغاز صادرات مجدد قیمت ها بالا می رود.

به گفته وی، قاچاق دام به کشورهای همسایه کماکان همانند گذشته در حال انجام است‌.

ملکی گفت: بنابر اطلاع رسانی صورت گرفته مبنی بر ضرورت حذف مانع دام از استان های اطراف، این موضوع رفع شده است که امیدواریم بر بازار اثر بگذارد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر