رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با تیترکوتاه؛

شاهد روند نزولی طلا در هفته آینده هستیم / قیمت هر گرم طلا امروز چقدر است؟

شاهد روند نزولی طلا در هفته آینده هستیم / قیمت هر گرم طلا امروز چقدر است؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار کرد: باتوجه به معاملات روزهای پیشین انتظار می‌رود بازار طلا و سکه در روزهای آینده کاهش قیمت داشته باشد.

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه در خصوص روند طلا و سکه در بازار؛ اظهار کرد: این روز‌ها در بازار طلا هیجان کاذب نداریم و قیمت‌ها واقعی هستند، یعنی بر اساس شاخص‌های اقتصادی و ریاضی محاسبه می‌شوند و هیجان و التهابی در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود، بنابراین اگر تغییراتی در قیمت‌ها مشاهده می‌شود بر اساس نوسانات نرخ ارز و انس جهانی طلا است.

وی افزود: بازار طلا هفته گذشته از التهابات و هیجانات دور بود و قیمت‌ها با شفافیت و براساس شاخص‌های اقتصادی که یکی از آن‌ها بهای انس جهانی است در نوسان بود و می‌توان گفت کاهش نرخ ارز موجب تثبیت و ثبات قیمت‌ها در بازار طلا بود.

بذرافشان در ادامه تصریح کرد: براساس آخرین قیمت جهانی طلا و قیمت ارز که امروز کاهش قیمت را داشته است، قیمت طلا و سکه در بازار با کاهش همراه بوده به این ترتیب که سکه طرح قدیم بهار آزادی: ۲۹ میلیون تومان و سکه طرح جدید  ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و نیم سکه ۱۹ میلیون و ربع سکه۱۹ میلیون و سکه گرمی۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان امروز(19 اردیبهشت) به فروش رسیده است.

ئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: قیمت هر مثقال طلای آب شده حدود 300 هزارتومان کاهش به 11میلیون و 600 هزارتومان رسیده است و هرگرم طلای 18عیار به 2 میلیون و 681 تومان در بازار معامله می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود بازار طلا و سکه در روزهای آینده کاهش قیمت داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر