افراد مسن در انگلیس بازنشستگی خود را عقب می‌اندازند

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هر روز تعداد بیشتری از افراد مسن در بریتانیا به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به تعویق بازنشستگی خود و ادامه کار هستند.

افراد مسن در انگلیس بازنشستگی خود را عقب می‌اندازند

به گزارش تیترکوتاه؛ تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هر روز تعداد بیشتری از افراد مسن در بریتانیا به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به تعویق بازنشستگی خود و ادامه کار هستند.

به گفته انجمن آنلاین "رست لس" Rest Less که معمولاً به مسائل کارگران مسن می‌پردازد، تعداد افراد بالای 70 سال که هنوز مشغول به کار هستند، در سال گذشته 61 درصد نسبت به یک دهه قبل افزایش یافته است.

داده های منتشر شده در آستانه روز جهانی کارگر نشان می دهد که بیش از 446600 نفر بالای 70 سال در سال گذشته میلادی در این کشور هنوز بازنشسته نشده‌اند که برای مقایسه این رقم در سال 2012،  277926 نفر بوده است.

استوارت لوئیس، مدیر اجرایی این انجمن گفت: امروزه بسیاری از کارگران مسن‌تر را می‌بینیم که در میان بحران هزینه‌های زندگی، با پس‌اندازهای ناکافی بازنشستگی به سختی زندگی خود را تامین می‌کنند، به این معنی که باید برای بقای خود از لحاظ مالی کار کنند.

هزینه زندگی در بریتانیا طی دو سال گذشته به شدت افزایش یافته است. نرخ تورم سالانه در اکتبر گذشته پیش از کاهش در ماه‌های بعدی به 11.1 درصد رسید که بالاترین میزان در 41 سال گذشته بود.

بر اساس این گزارش، طبق داده های رسمی این کشور، نرخ تورم در ماه مارس 10.1 درصد بود که برای هفتمین ماه متوالی تورم دو رقمی را نشان می‌داد.

سن بازنشستگی فعلی برای مردان و زنان در بریتانیا 66 سال است اما به تدریج تا سال 2046 به 68 سال افزایش خواهد یافت.

نروژ و ایسلند در حال حاضر با 67 سال بالاترین سن بازنشستگی را در اتحادیه اروپا دارند. یونان، ایتالیا، لوکزامبورگ و اسلوونی با 62 سال کمترین سن بازنشستگی را در این اتحادیه دارند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر