پنت‌هاوس های لوکس تهران چند؟+ جدول

پنت‌هاوس های لوکس تهران چند؟+ جدول

برای خرید یک پنت‌هاوس در شمال تهران حداقل حدود ۴۰ میلیارد تومان نقدینگی لازم است. در محله الهیه، برای خرید یک واحد پنت‌هاوس ۱۹۰ متری با عمر بنای یک سال ، ۴۲ میلیارد تومان لازم است .

به گزارش تیترکوتاه، بررسی‌ها از فایل‌های منتشرشده در پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن در تهران نشان می‌دهد، برای خرید یک پنت‌هاوس درشمال غرب تهران، دست‌کم باید حدود 20 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفت که این حداقل بودجه، با توجه به موقعیت، متراژ و دارا بودن برخی امکانات در سایر مناطق تهران متغیر است.

برای خرید یک پنت‌هاوس در شمال تهران حداقل حدود 40 میلیارد تومان نقدینگی لازم است. در محله الهیه، برای خرید یک واحد پنت‌هاوس 190 متری  با عمر بنای یک سال ، 42 میلیارد تومان لازم است و در محله زعفرانیه که به آپارتمان‌های لوکس معروف است، برای خرید یک واحد با متراژ 400 مترمربع و با متراژی حدودا دو برابر واحد مذکور و دارای 17 سال عمربنا، باید 72 میلیارد تومان پرداخت و همچنین در این محله، برای خرید یک واحد با مساحت 370 مترمربع زیربنا، 74 میلیارد تومان باید در نظر داشت.

برای یک واحد پنت‌هاوس در محله نیاوران، با متراژ 500 مترمربع و 2 سال ساخت، 185 میلیارد تومان و برای یک واحد 570 متری در اقدسیه و 3 سال عمربنا، 142 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

در زعفرانیه، یک واحد با متراژ 1200 مترمربع و نوساز، به قیمت 970 میلیارد تومان آگهی شده است، که در توضیحات امکانات آن به دارا بودن سالن سینما، کافه تریا، مهدکودک، اسکواش، سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، 1800 متر روف گاردن و... اشاره شده است.
 

در محله کامرانیه نیز، یک واحد پنت‌هاوس با 1600 مترمربع مساحت و 3 سال عمربنا و دارای 6 خواب مستر، شیرآلات و سرویس بهداشتی اسپانیایی و ایتالیایی، کافی شاپ، سالن ورزش و سالن بیلیارد و پینگ پنگ و استخر سونا جکوزی با نور مستقیم و سایر امکانات دیگر 1600 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

پنت

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر