وزش باد شدید برای بیشتر مناطق کشور

کارشناس هواشناسی از وزش باد شدید از فردا(شنبه ۹ اردیبهشت) تا سه‌شنبه(۱۲ اردیبهشت) برای بیشتر مناطق کشور به ویژه نیمه غربی خبر داد که در مناطق مستعد می‌تواند سبب خیزش گرد و خاک شود.

وزش باد شدید برای بیشتر مناطق کشور

به گزارش تیترکوتاه از وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه اعلام کرد: برای پایتخت هم پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا آسمان قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد باشد.

وی گفت: بیشینه دمای تهران امروز در مهرآباد به ۲۸ درجه و فردا ۲۹ درجه و کمینه دما هم به ۱۷ درجه می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعد و برق در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و یزد طی امروز و امشب خبر داد.

وی اضافه کرد: امروز و امشب در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، مناطقی از فارس و یزد رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده که برای ارتفاعات استان کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان، شمال هرمزگان و نیمه شرقی فارس هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای خراسان شمالی و استان گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی کرد.

وی افزود: فردا بارش‌های پراکنده در کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شمال غرب رخ می‌دهد و یکشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های البرز، قزوین، تهران، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق کرمان شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

نقشینه خاطر نشان کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش پراکنده در شمال استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، برخی مناطق از سواحل دریای خزر و خراسان شمالی تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر