واکنش بذرپاش به ساخت ۹ هزار مسکون در خوزستان

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در استان خوزستان، تامین زمین برای حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی انجام شده است بیان کرد: عملیات ساخت ۹ هزار واحد آن آغاز شده اما هنوز با حد مطلوب فاصله داریم.

واکنش بذرپاش به ساخت ۹ هزار مسکون در خوزستان

به گزارش تیترکوتاه؛ مهرداد بذرپاش پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تا جایی که امکان تامین زمین وجود داشته باشد؛ زمین‌ها را به صورت تک واحدی تحویل خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه برخی مناطق با کمبود زمین رو به‌روست ادامه داد: در چنین نقاطی، عملیات ساخت واحدها به شکل مجتمع سازی انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با تشریح اقدامات این وزارتخانه در زمینه ساخت مسکن گفت: سیاستگذاری ما در استان خوزستان تامین زمین حداکثری به منظور تسریع در خانه‌دار شدن هموطنان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در دزفول گفت: در این شهرستان عملیات ساخت بیش از سه هزار و ۴۰۰ واحد آغاز شده که پیشرفت خوبی دارد و بخش زیادی از آن امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

بذرپاش بیان کرد: برخی زمین‌ها نیز در اختیار نیروهای مسلح یا دیگر نهادهاست که از آن‌ها خواستیم این زمین‌ها را در اختیار ما یا کارکنان خود قرار دهند که تاکنون بخش زیادی از درخواست‌ها موافقت شده است و تلاش می‌کنیم در سال ۱۴۰۲ مشکلی برای تامین زمین نداشته باشیم.

وی همچنین به همکاری بنیاد مسکن در نهضت ملی اشاره کرد و گفت: بخشی از عملیات ساخت و آماده سازی زمین ها در حال انجام است و سرعت خوبی گرفته است که امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده، واحدهای مسکونی را به متقاضیان تحویل دهیم.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر