بارش پراکنده باران و رعد و برق در بیشتر استان‌های کشور/ مواج طی دو روز آینده در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی امروز برخی از نقاط کشور شاهد بارش باران و گاهی رعد و برق خواهند بود.

بارش پراکنده باران و رعد و برق در بیشتر استان‌های کشور/ مواج طی دو روز آینده در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز

به گزارش تیترکوتاه از وزارت راه و شهرسازی؛ امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، فارس، سمنان و برخی مناطق استان‌های کرمان یزد، اصفهان کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران و سواحل دریای خزر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بویژه در ساعات بعد از ظهر احتمال شکل گیری ابر‌های همرفتی، رگبارو رعدوبرق موقتی و وزش باد شدید وجود دارد پنجشنبه سامانه بارشی در جنوب و جنوب شرق فعال خواهد بود و در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال سمنان و شرق تهران بارش پراکنده انتظار می‌رود.

جمعه بارش در مناطق یاد شده و خراسان جنوبی با شدت کمتری ادامه خواهد داشت. شنبه در استان‌های کرمان، یزد، شمال سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب، بارش در شمال غرب تشدید خواهد شد و در سواحل دریای خزر، تهران، البرز، سمنان، یزد و خراسان جنوبی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، طی دو روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج  است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر