توصیه رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم:

الان وقت خریدن طلا است!

الان وقت خریدن طلا است!

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: پیش‌بینی می‌شود بازار طلا در هفته آینده آرام باشد و شاهد رونق فعالیت و ثبات در این بازار باشیم و لان فرصت خوبی برای معاملات طلا و سکه مردم است.

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه درباره روند قیمت طلا و سکه در بازار؛ اظهار کرد: از ابتدای شروع هفته با توجه به دوروز تعطیلی در حروف جهانی طلا  قیمت هر مثقال طلای آب شده که مبنای معاملات در بازار طلای داخلی است 26 دلار و هر گرم طلای 18 عیار 46 هزار تومان کاهش هفتگی داشت.

وی افزود: با توجه به مناسبت‌هایی که در ایام نوروز داشتیم و تقاضایی که در بازار برای هدیه دادن برای ربع سکه وجود داشت حباب ربع سکه در حال افزایش بود اما مجددا با عرضه پنج ربع سکه توسط بانک مرکزی در مرکز مبادله طلا و ارز به ازای هر کارت ملی باعث شد قیمت ربع سکه و حباب آن با کاهش بیشتری همراه باشد و می‌توان گفت اقدام بانک مرکزی در تعدیل قیمت‌ها شد.

بذرافشان گفت: پیش‌بینی می‌شد پس از تعطیلات نوروز تقاضا برای انواع سکه و طلا افزایش یابد و شاهد رشد قیمت‌ها باشیم اما چنین نشد و بازار باثبات و آرام بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران افزود: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده، قیمت طلا در بازار طلا به دلیل ثبات نرخ ارز و عرضه ربع سکه در مرکز مبادله طلا و ارز باثبات باشد البته ممکن نوساناتی در انس جهانی طلا داشته باشیم.

وی توصیه‌ای به مردم کرد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بازار طلا در هفته آینده آرام باشد و شاهد رونق فعالیت و ثبات در این بازار باشیم و لان فرصت خوبی برای معاملات طلا و سکه مردم است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر