خرید آپارتمان در مناطق پر رفت و آمد شرق تهران چقدر هزینه دارد؟ + جدول

در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان های شرق تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاع از آخرین قیمت خرید مسکن در محله های تهرانپارس و نظام آباد این گزارش را از دست ندهید.

خرید آپارتمان در مناطق پر رفت و آمد شرق تهران چقدر هزینه دارد؟ + جدول

تعیین قیمت مسکن در نقاط پر رفت و امد شهر، همواره یک مسئله چالش‌برانگیز بوده است. این مناطق معمولاً تحت تأثیر عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، امکانات عمومی، دسترسی به مراکز خدماتی و تجاری، زیرساخت‌های حمل‌ونقل و همچنین تقاضای بالای بازار برای خرید مسکن قرار دارند.

یک آپارتمان ۴۰ متری یک خوابه در محله امامت تهران در حالی که ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آپارتمان دیگری در پیروزی تهران با متراژ ۵۲ متر و یک اتاق خواب، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌ارزد. این واحد ساخت سال ۱۴۰۰ است.

برای خرید خانه ۸۱ متری در محله اوقاف با دو اتاق خواب و سن بنای ۸ سال به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

با بودجه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد آپارتمان ۸۰ متری در محدوده دانشگاه علم و صنعت شوید. این واحد دو اتاق خواب و ۱۲ سال سن دارد.

یک واحد ۷۶ متری دو خوابه در نظام‌آباد در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد، پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در تهرانپارس غربی با متراژ ۱۰۳ متر و دو اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۱۰ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی در نارمک جنوبی با زیربنای ۵۶ متر، در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۵ میلیارد تومان معامله می‌شود. همچنین، با ۵ میلیارد تومان می‌توانید یک واحد آپارتمان ۷۵ متری ۲۸ ساله با دو اتاق خواب در محله وحیدیه خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را بخوانید؛

قیمت-آپارتمان

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر