دام جدید کلاهبرداران برای متقاضیان مسکن

طبق برخی گزارش ها، کلاهبرداران و دلالان در کمین متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند و از طریق تماس تلفنی با این افراد، سعی در کسب امتیاز این واحدهای مسکونی دارند.

دام جدید کلاهبرداران برای متقاضیان مسکن

کلاهبرداری از متقاضیان مسکن، یکی از مشکلات جدی در حوزه مسکن است که به شدت تأثیرگذار بر افرادی است که به دنبال یافتن یک مسکن مناسب هستند. این نوع کلاهبرداری ممکن است شامل ارائه اطلاعات نادرست در مورد مسکن، درخواست پول بیشتر از قیمت مسکن، یا ارائه مسکن های تخریب شده یا نامناسب باشد.

آتینا محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران گفت: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و... هستیم.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه‌ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند.

محمدیان روشن افزود: متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر