قیمت نهایی تاکسی برقی کرمان موتور اعلام شد + مشخصات این خودرو

در این گزارش مشخصات و قیمت قطعی خودرو برقی کی ام سی J۷ EV​ را مشاهده می کنید.

قیمت نهایی تاکسی برقی کرمان موتور اعلام شد + مشخصات این خودرو

با توجه به اطلاعیه شرکت کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.

کی-ام-سی-J7-EV

مشخصات فنی کی ام سی J۷ EV​

کی ام سی جی ۷ برقی یک سدان موتور جلو است که برای به حرکت درآوردن خود به یک پیشرانه برقی به همراه پک باتری ۵۰.۱ کیلوواتی وابسته است. حداکثر قدرت موتور جک جی ۷ برقی چیزی نزدیک به ۱۴۲ کیلووات است که در این میان ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور توسط این پیشرانه به سوی چرخ‌ها ارسال خواهد شد. نتیجه به‌کارگیری این موتور و باتری روی اتاق کی ام سی جی ۷، به وجود آمدن شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه است.

این میزان شتاب در عمل و تحت شرایط استاندارد قابل دسترس بوده و نسبت به نسخه بنزینی چیزی حدود ۲ تا ۳ ثانیه سریع‌تر است که می‌تواند یک رانندگی همراه با هیجان و افزایش ترشح آدرنالین در سرنشینان را به دنبال داشته باشد. به‌ویژه که شتاب صفر تا ۵۰ این ماشین برقی تنها برابر ۳.۵ ثانیه است درمجموع خودرویی چالاک محسوب می‌شود.
تاکسی-برقی-کرمان-موتور

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر