با تلگرام پول پارو کنید / کسب درآمد با ارزهای دیجیتال این پلتفرم

صاحب تلگرام شیوه درآمدزایی جدیدی پیش روی کاربران خود گذاشت. اگر بتوانید محتوای خوب تولید کنید دورف به شما تون کوین هدیه می‌دهد.

با تلگرام پول پارو کنید / کسب درآمد با ارزهای دیجیتال این پلتفرم

برای کسب درآمد از تلگرام، افراد می‌توانند از روش‌های مختلفی مانند فروش محصولات، ارائه خدمات مشاوره‌ای، تبلیغات و سرمایه‌گذاری در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی استفاده کنند. با استفاده از استراتژی‌های مناسب و ارائه محتوای جذاب، کسب درآمد از تلگرام می‌تواند به یک منبع پایدار و قابل اعتماد برای افراد و کسب و کارها تبدیل شود.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در جریان رویداد Token۲۰۴۹ اعلام کرد که سیستم جدید پاداش دهی به محتوای خوب با استفاده از ارز دیجیتال تون کوین به تلگرام اضافه خواهد شد. این قابلیت به زودی در تلگرام فعال شده و کاربران می‌توانند با استفاده از تون کوین، به سایر کاربرانی که محتواهای خوب در کانال‌ها منتشر می‌کنند، پاداش دهند.به گفته دورف، ۷۰ درصد از این درآمد به کاربران خواهد رسید.

پیش‌تر پاول دورف طی اعلامیه‌ای اعلام کرده بود که قصد دارد ۵۰ درصد از سود حاصل از تبلیغات در کانال‌های تلگرامی را به صاحبان کانال‌ها، پرداخت کند اما به نظر می‌رسد نظرش تغییر کرده و می‌خواهد کاربران بیشتری را به این امر تشویق کند. این طرح قرار است در ۱۰۰ کشور دنیا اجرا شود و برای اطمینان از سرعت و امنیت پرداخت‌ها، از فناوری بلاکچین TON استفاده خواهد شد.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر