عرضه خودرو ژاپنی مدل ۲۰۲۳ برای اولین بار در سامانه یکپارچه

تویوتا یاریس و کرولا کراس به زودی در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند.

عرضه خودرو ژاپنی مدل ۲۰۲۳ برای اولین بار در سامانه یکپارچه

تویوتا یاریس هاچ‌بک، به طور انحصاری در بازارهای جنوب شرقی آسیا توزیع می‌شود. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. پس از دو سری بروزرسانی اساسی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰، این خودرو در سال ۲۰۲۳ سومین تغییر چهره خود دست یافت.

تویوتا یاریس ۲۰۲۳ مجوز استاندارد دریافت کرده و قرار است به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود.

از نقطه نظر فنی این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری هیبرید، ۳ سیلندر، ۶۷ کیلووات قدرت و ۱۲۰ نیوتن متر گشتاور برخوردار است که با یک موتور الکتریکی با ۵۹ کیلووات قدرت و ۱۴۱ نیوتن‌متر گشتاور، شتاب ۱۰.۲ ثانیه و مصرف ترکیبی ۳.۳ لیتری ایجاد می‌کند.

از نظر ظاهری ابعاد خودرو ۳۹۵۰ ×۱۶۹۵× ۱۴۹۵ و فاصله دو محور ۲۵۵۰ بوده و ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده، دوچرخه‌سوار و موتورسوار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده‌ عقب و ۸ کیسه هوا، رینگ فولادی ۱۵ اینچی، نور بالا اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو برخی از امکانات آن است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یک شرکت فعال در زمینه گوشی موبایل با تجربه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و فروش تجهیزات ارتباطی و تلفن همراه، وارد کننده جدید تویوتا شده و همچنین نمونه تویوتا کرولا کراس نیز توسط این شرکت جهت دریافت مجوز واردات وارد شده است.

 

در رابطه با قیمت خودرو نیز، قیمت دبی برای مصرف کننده از ۱۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر