اختصاصی تیترکوتاه؛

فروش BMW X۵ ۲۰۲۴ صفر با نصف قیمت / در بازار خودرو چه خبر است؟

در این گزارش به مقایسه قیمت خودرو BMW X۵ ۲۰۲۴ در کشور های عربی و ایران پرداختیم.

فروش BMW X۵ ۲۰۲۴ صفر با نصف قیمت / در بازار خودرو چه خبر است؟

خودرو ب ام و x۵ جدید ۲۰۲۴ از دسته SUVهای ارزان حساب نمی شود، زیرا حتی نسخه پایه آن نیز با قیمت ۹۱,۷۰۰ یورو (معادل ۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان) از آلمان شروع می‌شود. قیمت این خودرو در بازار آلمان ۱۶۴,۷۰۰ یورو تعیین شده است.

اما اگر به سراغ قیمت خودرو در کشور های امارات، عربستان سعودی و قطر برویم به قیمت های عجیبی بر میخوریم. برای مثال این خودرو در بازار خودرو امارات با قیمت ۴۵۰ هزار درهم تا ۴۷۰ هزار درهم (معادل ۸ میلیارد و ۱۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان)، خرید و فروش می شود.

در کشور عربستان سعودی نیز قیمت هایی نظیر ۶۵۰ هزار ریال تا ۷۰۰ هزار ریال عربستان (معادل ۱۱ میلیارد و ۴۸۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) اعلام شده است.

در کشور قطر نیز قیمت این خودرو به قیمت های بازار خودرو عربستان نزدیک بود و تفاوت آنچنانی به چشم نمی خورد. علاوه بر  این قیمت های شگفت‌انگیز خودرو لوکس X۵ در بازارهای خارجی، جالب است بدانید که این خودرو مدل ۲۰۱۴ در بازار ایران نیز با قیمتی بسیار بالا عرضه می‌شود. با توجه به بررسی های بازار، قیمت این مدل خودرو در بازار ایران به حدود ۲۲ میلیارد تومان رسیده است.

فاطمه مشتاقی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر